ליחה על מיתרי הקול

לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום
 
  • ליחה על מיתרי הקול
    מוסיקאי
    24/05/2012

    שלום ,
    אז השאלה שלי היא כזאת ..
    אני בן 18 אני שר באופן מקצועי, אני מעשן סיגריות ונרגילה...
    לפני כחודש ההיתי אצל רופא אף אוזן גרון [בני נגריס]
    וההבחנה שלו היתה שהמיתרים שלי נפוחים מעט ושהם לא ניסגרים עד הסוף גם כתוצאה מהנפיחות וגם כתוצאה מהליחה... הוא נתן לי משאף שנקרא flioxide להפחתת הנפיחות שאני לא יודע עם היא עזרה.. [ואשמח אם אדע בדיוק מה התרופה הזאת עושה כי קראתי שהיא לאסמטים ואני לא אסמטי] ..
    הוא גם לא דיבר על הפסקת עישון או מנוחה קולית. ועד היום קשה לי לשיר , מתעייף מהר בצלילים הגבוהים וכ"ד .. אני מרגיש ושומע את בריחת האוויר במיטרים כתוצאה מהליחה קול מחוספס אך לא צרוד.. ואני חייב להבריא כי יש לי אודישן בקרוב. מה ההמלצות שלך אליי בשביל שאני יבריא הכי מהר שרק אפשר ואפתר כבר מהליחה הזאת ויחזור למצבי הקודם ולקול בריא וצלול ..אני מוכן לעשות כל מה שיידרש!
    תודה מראש!

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה
    ליחה על מיתרי הקול

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • ליחה על מיתרי הקול - תגובה

    ד''ר רועי הוד
    25/05/2012

    ממליץ לך להפסיקק לעשן, להמנע ממאמץ קולי ולהשתמש במשאף שנתן לך ד"ר נגריס (פליקסוטייד- סטרואידים מקומיים).

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום


שאלות ותשובות נוספות שעניינו את הגולשים שלנו