סינוסיטיס בחילה וסחרחורת

לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום
 
  • סינוסיטיס בחילה וסחרחורת
    דני
    27/06/2012

    שלום רב,
    אני סובלת מסינוסיטיס בערך פעם בשנה -שנתיים.
    לפניי חמישה חודשים בהיותי בחודש תשיעי,חליתי בסינוסטיס קשה ביותר שכלל טיפול של עשרים יום באוגמנטין.
    הרגשתי טוב יותר אבלהסתימות באף והתחושה שהמערותנפוחות נותרה בעיניה.
    לפניי שבועיים ניגשת לאף אוזן גרון לאחר שירקתי ליחה ירוקה)(סליחה על התיאורים...) במשך כשבועיים ואוזניי נסתמו ופשוט בכל קינוח אף היו יוצאות ליכמויות אדירות של נזלת שלא שיפרו את הרגשתי וגם החלו כאבי ראש ב עיניים.

    קיבלתי שוב אוגמנטין לעשרה ימים ועוד טיפות להורדת נפיחות מערות האף לחודש ימים-הרופא אמר שהנפיחות גדולה ביותר.

    במקביל החלו לי תחושות של בחילה קלה מדיי פעם ותחושה של כמו סחרחורת קלה ביותר אבל שמגיעה בעיקר לאחר שאני מקנחת את האף חזק.
    היום למשל, קינחתי את האף חזק ושוב נפתחו ונסגרו לי האוזניים והרגשתי סחרחורת וכאילו שאני עומדת ליפול.

    אני ממש מפחדת.האם יכול להיות שהסחרחורת והבחילות הקלות קשורות לליחה הרבה,לקינוחים שלי ולזה שהאוזניים נפתחות ונסגרות לי כל הזמן?
    ממש ממש מתה מפחד.
    אודה לעזרתכם.

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה
    סינוסיטיס בחילה וסחרחורת

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • סינוסיטיס בחילה וסחרחורת - תגובה

    ד''ר דן גוטמן
    29/06/2012

    הסחרחורת קשורה לגירוי האוזן הפנימית בעת קינוח חזק של האף.
    העלאת הלחץ בתוך האוזן עלולה לגרום לסחרחורת

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום


שאלות ותשובות נוספות שעניינו את הגולשים שלנו