דילול תרופות עם מים

לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום
 
  • דילול תרופות עם מים
    עידן
    10/08/2012

    שלום.
    אני בן 22, ללא שום מחלות, בריא לחלוטין, וההויטמנים והמינרלים חוגגים תודה לאל.
    כחלק מהעניין אני לא משתמש בתרופות. לא טבעיות ולא רגילות, פשוט לא נוגע והגוף שלי שומר על רמת בריאות אופטימלית.
    רק דבר אחד מפריע לי - אלרגיות. יש לי אלרגיה קשה מאוד לאבק.
    פעם היה 5 פעמים בשבוע, אבל בעקבות שינויים בריאים מצוינים ומזון ואורח חיים איכותי ובלתי מתפשר - נרפאתי מכל דבר,היתושים אפילו לא עוקצים אותי.
    היום, יש לי התקפה 3 פעמים בשבוע והיא קשה - ומצריכה משאף.
    ניסיתי את כל הכדורים, המשאפים והשמנים ושאר הפתרונות.
    רק המשאף של פליקסונז עובד בשבילי טוב.
    ובכל זאת, אני לא נוהג להכניס רעלים לגוף - ועם זאת רוצה לחיות בנוחות.
    לכן הייתי מאוד רוצה לדלל את התרופה פליקסונז במים
    האם יש בכך טעם?
    ההשפעה שלה מאוד חזקה, הייתי מסתפק ברבע ממנה (:
    (כמובן שאני מסתפק במין חצי לחיצה אחת בכל נחיר, עושה את העבודה שלו מצוין, מרגיש קצת יבש בריאות קצת מעצבן)
    האם זה בטוח להכניס מי ברז למיכל, לערבב
    ולהמשיך להשתמש?
    תודה רבה.

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה
    דילול תרופות עם מים

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • דילול תרופות עם מים - תגובה

    ד''ר רועי הוד
    11/08/2012

    לא יודע על דילול פליקסונייז, ככה"נ ההשפעה תהיה פחותה יותר.

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום


שאלות ותשובות נוספות שעניינו את הגולשים שלנו