דלקת שקדים?

לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום
 
  • דלקת שקדים?
    אריאן
    13/08/2012

    לפני ארבעה ימים התחיל לי כאב בגרון, לא הפתיע אותי כלכך כי אחת לכמה חודשים יש לי מין פצע בגרון שלפעמים גורם לחום קל ומסתיים אחרי יום ולפעמים סתם ככה עובר לו. הפעם כשהצצתי בגרון ראיתי ששקד אחד שלי מלא בנקודות לבנות. פניתי לרופא והוא נתן לי רפאפן אחרי יומים וחצי של לקיחת רפאפן חזרתי לרופא כי הרגיש שזה לא עוזר הפצע עדיין שם והחום נהיה גבוה יותר (38.2) הרופא לקחת משטח גרון והחליף לי את הרפאפן באוגמנטין. היום התעוררתי בבוקר (אחרי שלקחתי אוגמנטין אתמול ) ולהפתעתי השקד השני גם הוא מלא בפצעים לבנים, השקדים נפוחים מאוד קשה לי לבלוע ומרוב שזה נפוח מפחיד אותי שלא אצליח לנשום :/
    מה עלי לעשות?? מה מותר לאכול? מה אסור לאכול?? מה זה יכול להיות ? אני כבר משתגעת! אני יושבת בבית כבר ארבעה ימים ולא ממש רואה את הסוף :(

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה
    דלקת שקדים?

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • דלקת שקדים? - תגובה

    ד''ר רועי הוד
    14/08/2012

    כדאי ללכת לבדיקת רופא משפחה או א.א.ג, כנראה מדובר בדלקת שקדים.

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום


שאלות ותשובות נוספות שעניינו את הגולשים שלנו