הוצאת אבני שקדים עם קיסם

לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום
 
  • הוצאת אבני שקדים עם קיסם
    חגית
    02/01/2013

    שלום, אני בחורה בריאה בת 24. כבר כמה שנים שמדי פעם יוצא לי מהפה עם הליחה גוש צהוב עם ריח רע מאד. בחצי שנה האחרונה קראתי על זה קצת באינטרנט וגיליתי שזה נקרא אבני שקדים וקראתי המלצה להוציא אותם עם קיסם כדי למנוע ריח פה ואת התחושה המציקה של גוש שתקוע בשקד. בחצי שנה האחרונה בערך פעם בשבועיים אני מוציאה בעזרת קיסם גושים כאלה מהשקד הימני שבו יש את החור שבו מצטברים הגושים. השאלה שלי היא האם הפעולה של הוצאת הגושים עם קיסם עשויה לפגוע לי בשקד? האם זה מסוכן? האם יש פיתרון אחר שלא כולל ניתוח להסרת השקד? אם האבנים לא מפריעות לי האם בכל זאת עליי להוציא אותן או שאם לא אוציא אותם עשויות להיווצר דלקות? מלבד העובדה שהשקד הזה קצת יותר גדול מהשקד השמאלי ומצטברים בו גושים אני לא סובלת משום בעיה אחרת, לעיתים ממש רחוקות כאב גרון. אשמח לייעוץ.

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה
    הוצאת אבני שקדים עם קיסם

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • אבני שקדים - תגובה

    ד''ר רועי הוד
    03/01/2013

    אוכל שנתקע בשקדים גורם לעיתים לכאב או לריח רע. הטיפול יכול להיות שטיפות מרובות של הפה ואם המצב ממש מעיק,ניתוח לכריתת שקדים. לא משנה את המערכת החיסונית של הגוף. סיכונים כמו בכל ניתוח שקדים כמו דימום וכאבים

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום


שאלות ותשובות נוספות שעניינו את הגולשים שלנו