דלקת אוזן תיכונה נסיובית דו צדדית

לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום
 
  • דלקת אוזן תיכונה נסיובית דו צדדית
    רותם
    13/03/2013

    שלום רב, אני בן 22, החל אצלי צינון וכאב גרון בשישי בצהריים והחמיר עד יום ראשון. ללא חום, לחצים קלים באוזניים ובעיקר חולשה בכל הגוף. ביום ראשון בבוקר האוזן הימנית נסתמה לחלוטין ואיבדתי בה שמיעה. בבדיקת רופא נתגלה צרומן ושפעת וניתנו לי ימי חופש פלוס הפניה לאאג להוצאת צרומן. במקביל הושפרץ קלין אירס לשתי האוזניים. כבר למחרת נקבע לי תור לאאג, הרופא בדק אותי והתרשמותו בבדיקה מעט צרומן מימין שניקה בתחילת הבדיקה, לאחר מכן ראה דלקת אוזן תיכונה נסיובית דו צדדית. הרופא התרשם כי אני חולה בשפעת או בזיהום בדרכי הנשימה העליונות, המליץ על בדיקת פנימאי, מנוחה, ושחרר אותי הביתה ללא טיפול. מאז האוזניים שלי סתומות שתיהן. בהטיית הראש שומע, בהטייתו לצד השני לא ולהיפך. השמיעה שלי ירדה בצורה דרסטית, ישנם דברים שהייתי שומע בעבר ועתה לא. בהמלצת רופא היחידה טופלתי בסינופד שהקל מעט אך עדיין השמיעה שלי ירודה מאוד וזה מלחיץ אותי. האם זה טבעי? תוך כמה זמן זה אמור להשתפר? והאם ישנו טיפול שיוכל להקל עלי? תודה...

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • דלקת אוזן תיכונה נסיובית דו צדדית - תגובה

    ד''ר דן גוטמן
    18/03/2013

    בהנחה שקיימים נוזלים בחללי אוזן תיכונה הטיפול הוא באנטיביוטיקה, בתרסיס לאף הניתן למשך כחודש ולעיתים בתרופה אחרת המסייעת ביבוש
    יש לגשת לבדיקה וטיפול מחודש

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום


שאלות ותשובות נוספות שעניינו את הגולשים שלנו