ניתוח בפעם השלישית!

לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום
 
  • ניתוח בפעם השלישית!
    כרובי
    30/10/2009

    שלום.
    אני בן 29, עד היום עברתי 2 ניתוחי FESS.
    את הראשון עברתי בגיל 17 לערך והוא כלל הורדת פוליפים ושאיבת הסינוסים עד כמה שזכור לי.
    את השני עברתי בגיל 26 והוא היה קצת יותר מקיף וכלל יישור מחיצה, כונכיות, פוליפים וסינוסים.
    את 2 הניתוחים עברתי בבית חולים בלינסון.
    לאחרונה התחילו לי כאבי ראש ונשלחתי לצילום CT ע"י רופא א.א.ג,
    כשחזרתי אליו עם הצילומים הוא מיד קבע שעלי לעבור ניתוח נוסף.
    יש לי מספר שאלות :
    1. המליצו לי לעבור את הניתוח בבית חולים השרון בפתח תקווה (המנתח הוא ד"ר אלאן חזן), אני אישית לא מכיר אותו. איפה עדיף לי? בלינסון או השרון? יש רופא מסוים מומלץ?
    2. איך אני גורם לכך שלא אצטרך ניתוח נוסף?

    אני מיואש לחלוטין...

    תודה

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה
    ניתוח בפעם השלישית!

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • סינוסים

    ד''ר אביגיל ארד
    30/10/2009

    אינני יכולה לחוות דעה בלי לראות את ה CT. בית חולים בילינסון והשרון הם בעצם אותה מחלקה. ד"ר חזן הוא מנתח סינוסים וותיק ומנוסה. אם אינך בטוח תמיד תוכל לקבל חוות דעת נוספת ממומחה סינוסים אחר. תוכל לפנות למייל הישיר שלי לקבל המלצה, אם תרצה.

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום


שאלות ותשובות נוספות שעניינו את הגולשים שלנו