ניתוח - סגירת נקב עור התוף

לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום
 
  • ניתוח - סגירת נקב עור התוף
    גיל
    14/06/2010

    שלום רב ד"ר.
    אני בן 22, יש לי נקב באוזן שמאל מזה 6 שנים.
    הנקב הוא קדמי, שולי. (יחסית גדול הבנתי), לא ניתן לראות שוליים בשל OVERHANG.
    בבדיקת השמיעה האחרונה התגלה שיש ירידה בשמיעה (20-25 דציבל), אבל הבנתי שעצב השמיעה לא נפגעה.
    אני ככה יודע בקווים מאוד כללים על הניתוח, הייתי רוצה לשמוע קצת לפרטים יותר.
    (באופן כללי הבנתי רק שנכנסים מאחורי האוזן, חותכים איזה חתיכה, ומדביקים עם איזה חומר..)

    הייתי רוצה לדעת מה אחוזי הצלחה של הניתוח, האם אחרי הניתוח להוציא סימן אחרי האוזן, יראו משהו מבחינה חיצונית? (שמעתי שאולי בימים הראשונים האוזן יכולה להיות עם נטייה קלה קדימה?)

    וקצת לשמוע אחרי מה קורה, תוך כמה זמן יודעים שהשתל נקלט? האם בדרך כלל השמיעה חוזרת לקדמותה? תחבושות? האם אני מנוע אחרי הניתוח לעשות דברים?

    תודה רבה !

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה
    ניתוח - סגירת נקב עור התוף

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • טימפנופלסטיה

    ד''ר רועי הוד
    16/06/2010

    ניתוח לסגירת נקב בעור התוף (טימפנופלסטיה) הוא ניתוח עם 90% סיכוי לסגירת הנקב ו-60% לשיפור השמיעה. הוא בדר"כ נעשה בהרדמה כללית ע"פ התאור שאתה מכיר. הצלקת מאחורי האפרכסת ועל כן בדרך כלל לא נראית לאחרים. לאחר הניתוח תחבושת חיצונית למספר ימים ופתיל בתעלה לשבועיים. לאחר מספר שבועות ניתן לדעת אם הניתוח הצליח.

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום


שאלות ותשובות נוספות שעניינו את הגולשים שלנו