סתימה במחיצת האף בזמן שינה

לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום
 
  • סתימה במחיצת האף בזמן שינה
    תומר
    16/07/2010

    שלום,
    אני מזה שנים סובל מסתימה במחיצה באף בזמן שאני הולך לישון,
    זה קורה רק כשאני הולך לישון ואוטומטית אחת המחיצות נסתמות לי, לכן נאלצתי להשתמש באוטריוין כי תכשירים אחרים לא עזרו לי.
    השימוש באוטריוין הפך להרגל לא בריא וברצוני לדעת מה ניתן לעשות עם הבעיה?

    בעבר אמרו שאולי יש לי אלרגיה לכרית מנוצות אז החלפתי אותה לכרית סנטטית ועדיין זה לא עזר
    בנוסף בביקור אצל רופא ובבדיקה מהירה הוא טען שיש לי רקמה נפוחה ויש צורך בניתוח מה שננשמע לי מוזר יחסית לבדיקה המהירה שהוא עשה,

    אני יודע שאוטריוין יכול לגרום לרקמה ללנפוח אבל שורש הבעיה היא לא התרופה ואני רוצה לטפל בזה בצורה הטובה ביותר.


    אז כמו שהזכרתי דלעיל,

    מה יכולות להיות הסיבות שנסתם לי האף ?
    ומה הטיפול המוצע כרגע ?


    תודה

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • אף

    ד''ר אביגיל ארד
    17/07/2010

    לא משנה מה הבעיה המקורית, קודם כל צריך להפסיק עם האוטריבין כי הוא רק מחמיר את הבעיה. כפי הנראה קונכיות האף נפוחות, עם או בלי סטיה של מחיצת האף, וברגע שאתה שוכב, דם עולה לחלק העליון של הגוף והקונכיות מתנפחות עוד יותר. גש לרופא א.א.ג שיבדוק את האף. ניתן לנסות לכווץ את הקונכיות באמצעות תכשירים נגד אלרגיה. אם זה לא עוזר - יש פתרונות כירורגיים. אוטריבין הוא הפיתרון הגרוע ביותר ויגרום להתמכרות והחמרה של התסמינים.

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום


שאלות ותשובות נוספות שעניינו את הגולשים שלנו