דימום מהאף

לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום
 
  • דימום מהאף
    הילה
    18/07/2010

    שלום,

    בחודש השביעי להריוני החל אצלי דמם מהאף מהנחיר הימני בלבד , לא באופן ספונטני אלא לאחר קינוח וחיטוט (סליחה...)מדי פעם יוצא מעין קריש דם יחד עם הדם ותמיד לאחר שהאף מתייבש אני מרגישה שיש בדופן הנחיר מעין בליטה קריש דם שאם אני מוציאה אותו מתחיל דימום לאחר שהדם מתיבש הבליטה הזו חוזרת.בתחילה קישרתי את התופעה להיריון, הורמונים וכד' ' אך הדימום לא פסק גם לאחר הלידה. כאשר אני מצוננת ויש לי נזלת כמעט לא יוצא דם בקינוח.
    תופעה הזו מדאיגה אותי ומטרידה מאד. קבעתי תור לרופא אא"ג אך בינתיים אודה לכם על חוות דעתכם.

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה
    דימום מהאף

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • דימום מהאף

    ד''ר אביגיל ארד
    18/07/2010

    דימום מהאף שכיח בהריון בגלל הרחבת כלי דם באף עקב ההורמונים. לעיתים כלי הדם לא מתכווצים אחרי ההריון וממשיכים לדמם. לעיתים בהריון יש גם גידולון של כלי דם באף. זה לא מסוכן, אבל יכול לדמם כהוגן. גשי לבדיקת א.א.ג. ואם צריך יצרוב את כלי הדם המדממים. תפסיקי לחטט ולקלף, כי את פותחת את הפצע כל פעם מחדש.

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום


שאלות ותשובות נוספות שעניינו את הגולשים שלנו