כאבי אוזנים ואחרי זה התחיל כאבי גרו

לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום
 
  • כאבי אוזנים ואחרי זה התחיל כאבי גרו
    טל
    30/07/2010

    שלום לפני מספר ימים פירסמתי הודעה בקשר לכאבי אוזנים חזקים שהיו לי :

    "
    שולם רב.
    לפני 4 ימים התחלתי לסבול מכאבי אוזנים גדולים הייתי במיון שמה עשו לי שאיבה וקבלתי תרופות :

    1. טיפות אוזנים dex otic
    2. אנטביוטיקה
    3. ו v-dalgin לשיכוח כאבים והרדת חום (היה לי 38.4 חום)

    יומים אחרי הטיפול ואני עדין חש כאבים גדולים באוזן ימין וכל הזמן יורד לי מוגלה ודם ואני לא מרגיש שהמצב משתפר

    שאלתי היא אם לוקח זמן לטיפול להשפיע ואין מה לעשות פשוט צריך לחכות שיתחיל להשפיע או שכדאי לי לפנות שוב למיון ולהתלונן על המשך אותה רמת כאב כבר יומים ?

    תודה רבה מראש ."


    תודה לאל ביומים האחורנים חל שיפור ניכר באוזנים אבל מאתמול התחילו לי כאבי גרון שהתחזקו היום, בבדיקה שעשיתי עם פנס ראיתי שיש לי תפליט די רציני, עכשיו השאלה שלי איך זה הגיוני שאני עכשיו מטופל עם אנטיביטוקה(בגלל האוזן, מיום שני כבר לוקח אנטיביוטקה ) ומתחיל להיות לי דלקת גרון?

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • גרון

    ד''ר רועי הוד
    31/07/2010

    לא יודע איזה סוג אנטיביוטיקה אתה מקבל לאוזניים אבל אולי היא לא מספיק טובה לגרון, בנוסף אולי ודלקת הגרון ויראלית ואנטיביוטיקה לא תעזור.

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום


שאלות ותשובות נוספות שעניינו את הגולשים שלנו