דלקת אוזניים האם יש צורך בנתוח. ?

לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום
 
  • דלקת אוזניים האם יש צורך בנתוח. ?
    עידן
    23/08/2010

    שלום רב.

    שמי עידן בן 25.8, לפני תקופה של שבועיים - חודש.
    היו לי כאבים די עזים באוזן השמאלית שלי.

    באותה תקופה לא טיפלתי, ללא ביקור אצל הרופא א.א.ג.

    כאמור ב - 20.08.2010 הלכתי לבדיקה במרפאת א.א.ג על מנת לבדוק את הסוגייה של הכאבים הללו.
    מסתבר שיש לי דלקת בתעלה, וגם אם זכור לי נכון משהו בעור התוף.

    קיבלתי מס' תרופות כגון: תרופת אוגמנטין 500 מ"ל שלוש פעמים ביום, כרגע אני לא מבחין ממש בשינוי, עדיין אותם כאבים עזים בעיקר בשעות 12:00 בלילה שאז אינני יכול להירדם מרוב כאבים.
    האם זה עדיין מוקדם לדבר, האם השפעת האוגמנטין 500 מ"ל לוקחת זמן. ?
    וגם קיבלתי טיפות אנטיביוטיקה בשם: דקס - אוטיק, האם אלו התרופות הנכונות בכדי לפתור את הדלקת. ?

    עכשיו למיטב הבנתי בקריאה ברשת: אם חלה דלקת אוזניים מצטברים נוזלים בתוך האוזן. האוזן מתחילה לכאוב ושומעים פחות טוב. האם במקרה זה צריך להסתמך על הרופא בנתיחת ניתוח כפתורים. ?

    ועוד דבר על מה אתם המומחים ממליצים עבור הקלת כאבי אוזניים מלבד תרופת האופטלגין כי אינני מוכן לקחת אותה יותר, למרות שהיא עוזרת מאוד על הכאבים. אני הבנתי שיש לה השפעה מאוד משמעותית על הכדוריות הלבנות.
    האם יש תחלופות. ?

    תודה רבה,
    לתומכים.

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • דלקת אוזן

    ד''ר אביגיל ארד
    23/08/2010

    לא כל כך מהר מנתחים אוזן, גם אם נשארים בה נוזלים אחרי דלקת.יש לאפשר זמן לספיגה. שבועיים שלושה נראים לי זמן סביר להחלמה אם קיבלת טיפול. אם עדיין יש כאבים חזקים עליך לגשת שוב לבדיקת א.א.ג. אם יש דלקת בתעלה חשוב לא להרטיב את האוזן. לא אוכל לענות מעבר לכך ללא בדיקה.

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • תודה רבה אביגיל עוד שאלה אחת בנושא

    עידן
    24/08/2010

    תודה רבה אביגיל אודות תגובתך המהירה.
    ציינת שחשוב מאוד שלא להרטיב את תעלת האוזן הדלקתית השמאלית.

    המים מעט חילחלו לתוך האוזן בזמן המקלחת, אינני יודע עם זה הגיע לתעלה,
    כי רופא א.א.ג הכניס לתוך הפיה של האוזן סוג של תחבושת, כנראה נגד זיהומים וחילחול המים.

    אז בנוגע לחילחול המים לתעלה מהו הסיכון, ואם אכן נכנסו מים האם צריך לגשת דחוף לרופא א.א.ג. ?

    תודה רבה.

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום


שאלות ותשובות נוספות שעניינו את הגולשים שלנו