בצקת באוזן

לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום
 
  • בצקת באוזן
    לולה
    26/08/2010

    שלום רב, אמא שלי עשתה בתחילת השבוע שטיפה באוזניים אצל רופא א.א.ג. באוזן שמאל השטיפה הייתה קצת יותר קשה ובסופה הרופא אמר לה שהוא קצת פצע אותה ונתן לה טיפות אנטיביוטיות.
    ביום למחרת החריף לה הכאב בצורה משמעותית ונראה כי ה"חור" באוזן הצטמצם. רופא שראה אותה במוקד אמר שנראה שהתפתחה בצקת במקום. היום היא חזרה לרופא המטפל שאמר שזה משהו שיכול לקרות ונתן לה טיפות אנטיביוטיות אחרות + אנטיביוטיקה אוגמנטין לבליעה.אמי חולת סכרת, האם התופעה אכן מוכרת? האם זו הדרך לטפל בזה? טיפות ואנטיביוטיקה? תוך כמה זמן זה צריך לחלוף?
    תודה!

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה
    בצקת באוזן

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • דלקת

    ד''ר רועי הוד
    27/08/2010

    אצל חולי סוכרת יש צורך בבדיקת א.א.ג מקיפה מכיוון שיכולת הריפוי שלהם פחות טובה ויכולה להתפתח דלקת קשה של תעלת האוזן החיצונית. אוגמנטין היא לא תרופת הבחירה לדלקת אוזן חיצונית. הטיפול הוא בדר"כ בטיפות מקומיות ובמידת הצורך אנטיביוטיקה דרך הפה אך לא אוגמנטין. טיפול טוב מרפא בדר"כ תוך מספר ימים.

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום


שאלות ותשובות נוספות שעניינו את הגולשים שלנו