אודם וכאב בחיך הרך

לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום
 
  • אודם וכאב בחיך הרך
    סטודנטית
    29/08/2010

    מזה שנתיים התחלתי לסבול מכאבים בשן בינה. בפעם הראושנה הופיע כאב ואודם בחיך הרך מצד שמאל. פניתי לטיפול אצל רופא שיניים שרשם אנטיביוטיקה והתסמינים חלפו. השן לא נעקרה בנתיים כיוון שנמצאת במגע עם עצב. מאז מספר פעמים בשנה מופיעים כאבי גרון ללא כאב בשן הבינה. בבדיקה של חלל הפה אין אודם בשקדים והאודם מופיע בצד שמאל בחיך הרך העליון. אין שלפוחיות או נגע ספציפי. רק אודם וכאב בחיך הרך. התופעה חוזרת מספר פעמים בשנה בדיוק באותו מיקום. שטיפות קמומיל ומלח בדר"כ עוזרות. לאחרונה שמתי לב שיש קשר לקיום יחסי מין אוראלי והופעת הכאב בחיך.
    תרבית לסטרפ' A בוצעה בזמן אחד הפעמים שהופיע כאב והייתה שלילית. מה זה יכול להיות ולכיצד אפשר לטפל? ייתכן שזו תגובה אירטבילית ליחסי מין? או שמדובר בזיהום ויראלי שחוזר כל הזמן באותו מקום? ומה יכול להיות הזיהום?

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה
    אודם וכאב בחיך הרך

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • כאב בחך

    ד''ר אביגיל ארד
    30/08/2010

    לצערי אינני יכולה לענות על השאלה הזו בלי לראות במה מדובר. אינני מכירה קשר כזה למין אוראלי.

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום


שאלות ותשובות נוספות שעניינו את הגולשים שלנו