מקק באוזן

לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום
 
  • מקק באוזן
    רוני
    31/08/2010

    שלום רב,
    אתמול בערב, בעת שישנתי, נכנס לי מקק קטן (נראה לי שאורכו היה כחצי סנטימטר, בצבע אפור- חום) לתוך האוזן. התעוררתי עם גלים של כאב ונמלול באוזן. הזמנתי ביקור רופא, שלא ראה כלום, ורק אמר שפנים האוזן מאוד אדום וכנראה שזו דלקת, וטפטף לי טיפות אוזניים. הטיפות כנראה חנקו את המקק והוא יצא החוצה- אני הרגשתי אותו כשהיה בחלק החיצוני של האוזן והעפתי אותו עם היד.

    הרופא (ההמום) אמר לי להמשיך לטפטף טיפות אוזניים חמישה ימים, כדי לוודא שלא תתפתח דלקת מההפרשות של המקק. הכאב פסק ברגע שמקק יצא החוצה.

    השאלה שלי היא האם יכול להיות סיכוי שהמקק השאיר לי במתנה ביצים בתוך האוזן? ואם כן, האם זה אומר שהביצים יבקעו ויגדלו לי ג'וקים בתוך המוח? הוא כנראה ישב די עמוק, כי הרופא אמר הסתכל ואמר שלא ראה כלום על עור התוף. אני מאוד לחוצה מהמחשבה על זה....

    אשמח לתשובה

    רוני

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה
    מקק באוזן

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • מקק

    ד''ר רועי הוד
    01/09/2010

    לא נראה לי שהוא הספיק להטיל ביצים ושמזה יתפתחו מקקים חדשים. אם אתה רוצה להיות רגוע יותר גש להבדק ע"י רופא א.א.ג בקהילה. כנראה שהכל בסדר.

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום


שאלות ותשובות נוספות שעניינו את הגולשים שלנו