כמו חרק/זבוב באוזן

לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום
 
  • כמו חרק/זבוב באוזן
    שושית
    29/09/2010

    שלום רב, בת 62, מזה כ-10 ימים אני סובלת מתופעה של תחושת כניסת מעופף/חרק/זבוב לאוזן שמאל. לא טינטון לא כואב לא נפוח ולא מגרד. הכל בינתיים...אחת לשעה/שעתיים יש מין תחשה מוזרה כמו חדירת חרק או דומה לא לאוזן - לא עמוק כנרא הלא מעבר לעור התוף. א.א.ג. בדק אותי פעמיים ואמר שלא רואה דבר. אבל התחושה מרגיזה ומעצבנת. שלח אותי ללא תרופה כלשהי אבל עם הפניות לביצוע בדיקת שמיעה ובדיקת נוזלים.

    האם יש צורך בבדיקות כאלה ? אם התלונה שלי היא על תופעה שלהרגשתי היא חדירה כאילו מבחוץ אל תוך האוזן מה עלולים/עשויים למצוא בבדיקות כאלה ? האם יתכן שיש איזה משהו תוך עורי באפרכסת האוזן שיכול לגרום לתופעה כזו ?

    אודה על תשובה

    חג שמח שושית

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה
    כמו חרק/זבוב באוזן

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • רעש

    ד''ר אביגיל ארד
    02/10/2010

    לפעמים רעש כזה נגרם כאשר שערה נמצאת בתעלה ונוגעת בעור התוף. השאלה אם רופא א.א.ג ראה שערה והתעלם, או שבאמת הכל נקי ואז כדאי שתבצעי את הבדיקות.

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום


שאלות ותשובות נוספות שעניינו את הגולשים שלנו