תודה על תשובתך ועוד שאלה

לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום
 
  • תודה על תשובתך ועוד שאלה
    מירית
    04/10/2010

    בס"ד
    לכבוד ד"ר רועי הוד וכל הצוות הנכבד,
    תודה רבה על תשובתך לגבי בתי בת השבע עשרה שצריכה לעבור נתוח קונכיות וכריתת אדנואידים. אתה אמרת לי מה הסכנה בנתוח. אבל אני רציתי לשאול עוד דבר, אולי בכלל לא כדאי לעשות נתוח קונכיות ומספיק נתוח שקד שלישי. כי אני מפחדת שלא יהיו לזה השלכות לעתיד, אולי זה פוגע באיכות הנשימה או פוגע בחוש הריח או עושה סחרחורות? כי למשל, פעם כולם היו מוציאים שקדים, והיום הרבה הרבה פחות עושים זאת, אז אולי גם לא כדאי לרוץ להקטין קונכיות. אגב, לבתי יש שקדים מאוד גדולים והיו לה הרבה דלקות גרון, אבל היא לפעמים מגרגרת עם כף וודקה את הגרון , פעם בשבוע וזה ב"ה מנע המון דלקות גרון. (קראנו על עצה כזאת מרופאה באינטרנט). אז הרופא אמר שלא צריך להוציא שקדים. אז אני מנסה לאמר אולי לא כדאי להקטין קונכיות, אני פתאום מקבלת רגלים קרות בנושא. מה דעתכם בנושא?
    תודה רבה רבה
    מירית

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה
    תודה על תשובתך ועוד שאלה

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • תודה על תשובתך ועוד שאלה - תגובה

    ד''ר רועי הוד
    04/10/2010

    לכל ניתוח שעושים יש סיבה ואם הרופא שבדק אותה חשב שיש לכרות קונכיות אני רוצה להאמין שיש לכך סיבה. לגבי השקדים- אם אין דלקות שקדים חוזרות והשקדים לא מוגדלים אין טעם להוציאם.

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום


שאלות ותשובות נוספות שעניינו את הגולשים שלנו