לשון , גרון , חלל הפה לא יודע ?!?!?

לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום
 
  • לשון , גרון , חלל הפה לא יודע ?!?!?
    משה
    10/10/2010

    במהלך ה 6 שנים האחרונות , אני סוחב איתי תופעה\חרדה\בעייה (אינני יודע מה זה לעזאזל) , פתאום בארוחת ערב רגילה אכלנו ארוחת ערב ולפתע הפסקתי לאכול ופשוט לא יכולתי לאכול כי חשבתי שהלשון עומדת להיבלע לי או איזה שהו שריר בגרון עומד להיתפס לי או שיש לי בחילה , והמצב החמיר וירדתי במשקל , 15 קילו ..
    הלכתי להיוועץ על פסיכולוג , והבנתי שזו איזו שהיא חרדה , ואני כבר כמעט 5 - 6 שנים לוקח כדורים מסוג "טרנקסל - כדור" "וסרוקסט - חצי כדור" , במהלך השנים זה היה עוזר לי קצת וחזרתי למשקלי , הבעייה שבתקופה האחרונה אני עובר הרבה דברים חדשים וטובים חתונה , בית חדש ועוד ... ופשוט הכל חזר לי ...
    הייתי אצל הרופא והוא העלה לי מעט את המינון ,
    שאלתי היא האם באמת זו בעייה פסיכולוגית או שיכול להיות שיש לי משהו רפואי שאני צריך לטפל בו בלשון בגרון ??
    אני ממש מבולבל , - חשוב לציין שהחיים שלי היו יפים וטובים מאודדד , לפני שכל הבאלגן הזה הגיע אליי , אנני יודע מה לעשות אני חסר אונים !!!
    אנא עזרו לי \ יעצו לי ...
    תודה רבה משה

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • לשון , גרון , חלל הפה לא יודע ?!?!? - תגובה

    ד''ר רועי הוד
    10/10/2010

    כדי לדעת שבאמת אין בעיה יש להבדק. על פניו לפי תאורך לא נשמע שיש בעיה כלשהי.

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום


שאלות ותשובות נוספות שעניינו את הגולשים שלנו