שקד שלישי

לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום
 
  • שקד שלישי
    רחל
    10/10/2010

    הבת שלי בת 3 עשיתי לה ניתוח להסרת השקד בגלל שהיה מוגדל מאוד חוסם את כל האויר מהאף הילדה נושמת בכבדות לא אוכלת טוב לא ישנה טוב מאוד נודניקית.
    עשיתי לה ב-26.9.10 ומאחרי הניתוח לא היה שינו הילדה נושמת כרגיל אותו דבר נוחרת לא אוכל חיכיתי וחכיתי ואין תגובה פתאום ב-7/10/10 הופיע חום 38.5 39.0 הלכתי לא.א.ג הוא הפנה לצילום בצילום עדיין רואים שיש משהוא שחוסם שם הוא עמר אולי חלק מהשקד אולי בצקת אחרי ניתוח הוא נתן לה סטרואידים למשך שבוע אולי זה ירד עם לא ניצתרך לחזור על הניתוח ולראות מה זה. השאלה ממה נוצר הבצקת ולמה מה לא עשו לה טוב את הניתוח?????? אני חושבת שהיה כצת רשלנות יכול להיות? נ.ב לילדה היה נזלת מוגלתית הוא נתן לה הוגמנטין וזה הישפיעה טוב. מחכה לתשובה בתודה מראש רחל.

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה
    שקד שלישי

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • שקד שלישי - תגובה

    ד''ר רועי הוד
    11/10/2010

    אין לי מה להגיד ללא בדיקה. לאחר ניתוח כריתת אדנואידים יכולה להשאר רקמת אדנואיד שעלולה להזדהם. לא נראה לי שמדובר ברשלנות רפואית- עלול לקרות.

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום


שאלות ותשובות נוספות שעניינו את הגולשים שלנו