סחרחורת

לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום
 
  • סחרחורת
    נ
    24/10/2010

    שלום ד"ר,

    אני בחור בן 30,אובחן אצלי לאחרונה סרקאידוזיס (בעקבות צילום חזה שעשיתי בו נראו בלוטות לימפה ותסנין ריאתי). כרגע מטופל בסטרואידים.

    במשך תקופה ארוכה (כשלושה חודשים) אני סובל מסחרחורות,הופניתי לרופא אף אוזן גרון אשר שלח אותי לבדיקת שמיעה ו BERA.

    בבדיקת BERA נרשם כי באוזן אחת גלים (I,III,V) הופיעו בזמני חביון ארוכים מהנורמה,באוזן השניה בתחום הנורמה.

    זמן הולכה תקין בשתי האוזניים.

    הרופא רשם כי בבדיקת שמיעה ישנה ירידה אסימטרית תחושתית עצבית באותה אוזן שהופעת הגלים היו ארוכים מהנורמה.

    הרופא שלח אותי לבדיקת ENG.

    בנוסף,ברצוני לציין כי בתקופה האחרונה אני סובל מרגישות לרעשים (כמו טריקת דלת וכו') וכי אני סובל מחוסר ברזל (מקבל טיפול...).

    הייתי רוצה לקבל הסבר בגין משמעות תוצאות הבדיקה ומה עליי לעשות?

    האם התוצאות הנ"ל יכולות להיות קשורות לסחרחורות?

    תודה מראש!

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה
    סחרחורת

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • סחרחורת - תגובה

    ד''ר רועי הוד
    25/10/2010

    יש צורך בבדיקה- אולי ישנה בעיה באחת האוזניים.אם אכן קיימת בעיה אולי תצטרך לעבור בדיקת הדמיה כגון MRI. יכול להיות והממצאים קשורים לסחרחורת.

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום


שאלות ותשובות נוספות שעניינו את הגולשים שלנו