טיפול בסינוסיטיס

לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום
 
  • טיפול בסינוסיטיס
    עדי
    31/10/2010

    שלום רב! לפני כ 5 ימים פניתי לרופא א.א.ג. בעקבות תחושה של גודש באף( עם נזלת ירוקה), שלאותו רגע היה מורגש כביכול שיפור במצב, לא הייתה בעיה לנשום ולא השתמשתי בשום תרסיס לאף. הרופא רשם לי ספריי סטרונאז כדי למנוע הדרדרות של המצב. אחרי 3 ימים של שימוש בםטרונאז,חוץ מתופעות לוואי של גודש שלא היהי קודם וצריבה נוראית בקיבה ( שדרך אגב רוקח היום אמר לי שזה יתכן עקב שימשו בספריי זה), החמירו מצב של לחץ מעל העיניים, והתחילו כאבי ראש חזקים.פניתי שוב לרופא, אמר שכנראה זה סינוסיטיס ועליי ליטול אוגמנטין 500מ"ג, כדור 1 *3 פעמים ביום ושני כדורי קלארינז ביום ,אבל אמר שבנוסף עליי להמשיך עם הספריי סטרונאז, הסברתי לו את תופעות הלוואי, ושאני גם ככה סובלת מחומציות יתר בקיבה, אז הסכים לרשום לי את הספריי "רינולסט". השאלה שלי האם המינון הוא בסדר ובעיקר למה אני חייבת בנוסף להשתמש בספריי? אין לי הרגשה של אף סתום, אין בעיה לנשום (אם כי אחרי שימוש בסטרונאז יש תחושה של יובש באף). האם אוגמנטין + קלארינז לא יעשו את העבודה? לפני שנתיים נתנו לי רק אותם כשהייתה לי דלקת. אני פשוט לא רוצה להעמיס על עצמי יותר מדי תרופות. בעיקר שגם הרוקח אישר את החששות שהיו לי עוד קודם לגבי שימוש בספריי סטרונאז, ואמר שאכן יכול להזיק לרירית. אודה מאוד מאוד על תשובתכם!!!

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה
    טיפול בסינוסיטיס

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • טיפול בסינוסיטיס - תגובה

    ד''ר דן גוטמן
    02/11/2010

    ספררי הסטרונאז אמנם מכיל סטרואידים אולם אינו מספג לגוף ואינו גורם לתופעות הלויא של טיפול בסטרואידים. שימוש בספריי הינו חלק חשוב לטיפול בסינוזיטיס וממש אינו מזיק לרירית

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום


שאלות ותשובות נוספות שעניינו את הגולשים שלנו