ניתוח אף רפואי

לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום
 
  • ניתוח אף רפואי
    אני
    07/11/2010

    נתחיל בבעיה שקשה לי מאוד לנשום, הקונכיות שלי מאוד נפוחות (לפני מספר שנים עברתי ניתוח צמצומם בגלי רדיו או קול וזה אפילו התנפח יותר אח"כ). כמו-כן המחיצה שלי מאוד עקומה.

    אני לא הולכת לניתוח כיוון שאני לא רוצה לעבור הרדמה מלאה. לפני מספר ימים גיליתי שאפשר לעשות ניתוח בהרדמה מקומית. האם זה נכון?

    האם אפשר לנתח רק מחיצה או רק קונכיות וזה ישפר גם כן את איכות חיי? או שחייבים את שניהם כדי להשיג שיפור?

    בנוסף קראתי שניתן לנתח את הקונכיות בלייזר. האם זה יעיל? אני לא מעוניינת לעבור שוב ניתוח שלא יעזור...

    ושאלה אחרונה - לא עדיף לחיות עם הקושי כדי למנוע סיכון של זיהומים שחודרים לריאות (הרי לקונכיות יש תפקיד בסינון האויר שנושמים)

    תודה רבה!

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה
    ניתוח אף רפואי

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • ניתוח אף רפואי - תגובה

    ד''ר רועי הוד
    07/11/2010

    ניתוח אף יכול להתבצע בהרדמה מקומית או כללית, בבית החולים בילינסון לדוגמא- מנתחים במקומית. אפשר לנתח רק קונכיות או מחיצה למרות ששילוב בדר"כ משפר הרבה יותר מכל אחד מהם בנפרד. לא מכיר סיבוכים ריאתיים לאחר הורדת קונכיות, זה נכון שיש להן תפקיד אך משתדלים להוריד חלק לא גדול מהן. בהצלחה.

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום


שאלות ותשובות נוספות שעניינו את הגולשים שלנו