ניתוח שקדים

לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום
 
  • ניתוח שקדים
    ס
    29/11/2010

    שלום,

    בת 36 , יש לי קריפטות בשקדים ואני מעוניינת לבצע ניתוח כריתת שקדים.

    1. בגילי ניתן לבצע ניתוח כריתה?מבדיקה שנעשתה ע"י רופא אא"ג נאמר לי שהשקדים שלי קטנים, זה אומר שהסיכוי אצלי לדימום קטן במידה ואעשה כריתה בשיטה הרגילה ללא קובלציה?

    2. נאמר לי שישנה אפשרות לעשות כריתה בשיטת קובלציה, אני רוצה כריתה ולא כיווץ ,בשיטה זו יש פחות סיכוי לדימומים?

    3. כיווץ בקובלציה ולא כריתה, מצמקת את השקד? לא נשארים בו חורים הוא הופך להיות חלק?

    אני עדיין מתלבטת בין כיווץ לכריתה מפאת גילי.

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה
    ניתוח שקדים

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • ניתוח שקדים - תגובה

    ד''ר רועי הוד
    30/11/2010

    1. בכל גיל ניתן לבצע כריתה. אין קשר בין גודל שקדים לסיכוי לדימום, לפעמים שקדים גדולים הרבה יותר קל להוציא מאשר קטנים. ניתן לנתח בכל שיטה כולל קובלציה.
    2. טוענים כי בקובלציה יש פחות כאבים לחולה לאחר הניתוח, לא מכיר עבודה שמוכיחה פחות דימום בשיטה הזו.
    3. בכריתה רגילה מוציאים את כל השקד ולא מכווצים אותו, בקובלציה ברב הפעמים מוציאים את מרבית השקד ומשאירים את העטיפה שלו (קפסולה).

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום


שאלות ותשובות נוספות שעניינו את הגולשים שלנו