שאלה!

לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום
 
  • שאלה!
    אני
    10/12/2010

    שלום,
    אני בד"כ לא אחת שנלחצת מדברים שקורים בגוף.
    אבל עכשיו יש צירוף של 3 תסמינים....לכן התחלתי להלחץ.
    3 הדברים:
    בחצי שנה האחרונה יש לי הרבה ליחה, במיוחד באמצע הלילה, היא ליחה שקופה, לפעמים עם ממש חלקים לבנים כאלה...

    לפני שבוע- הייתי לי פתאום ליחה אדומה, נלחצתי וירקתי כמה פעמים... בערך 5 פעמים זה היה ממש ליחה עם דם. מהליחה החמישית כבר זה היה רגיל. מאז זה לא קרה שוב.
    אתמול פתאום סתם בנגיעה בגרון הרגשתי בליטה קטנה בצד, ובצד השני לא מרגישים אותה........ אני בטוחה שאם לא הייתה הליחה האדומה- לא הייתי אפילו מתייחסת לבליטה.... אבל איכשהו אני מרגישה שלא סתם קורים כל הדברים האלה...

    אני אציין שאני בת 26 ולפני שנה וחצי הפסקתי לעשן

    הדברים האלה לא מפריעים לי ביום יום, לא כואבים,אני לא סובלת מהם.
    רק מדאיגים אותי ואני רוצה לדעת מה האפשרויות? לשכוח מיזה ?זה רציני? ? והאם חוץ מסרטן, יש עוד אופציות?
    תודה
    וסליחה על האורך.

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה
    שאלה!

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • שאלה! - תגובה

    ד''ר רועי הוד
    11/12/2010

    קשה לענות ללא בדיקה מקיפה. יכול להיות שום דבר, שינוי אנטומי, דלקת, סימני רפלוקס וכו'. לא הייתי קופץ למסקנה של גידול ונלחץ.

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום


שאלות ותשובות נוספות שעניינו את הגולשים שלנו