שאלה לד"ר ארד

לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום
 
  • שאלה לד"ר ארד
    מיכל
    13/12/2010

    ד"ר שלום רב
    היייתי אצלך לפני כשנה עם בתי בת ה5.5 (כיום) עקב תלונה על ירידה בשמיעה. תוצאת בדיקתך העלתה נוזלים באוזניים.ביצענו אז בדיקת שמיעה אשר הראתה ירידה קלה בשמיעה. לאחר המלצתך ביצענו בדיקה חוזרת בקיץ אשר הראתה שיפור במצב.

    בימים האחרונים אנו עדים שוב לירידה בשמיעה (אחרי כל מילה/משפט הילדה אומרת "מה את/ה אמרת?"). כמובן שלאחרונה מנוזלת רבות וביום שישי האחרון חזרה מהגן עם תלונות על כאב באוזן (מעולם לא התלוננה על כאבי אוזניים, וגם מעולם לא סבלה מדלקת)
    לאחר שהכאב התגבר וחזר שוב (לאחר 3 שעות ממתן משכך כאבים )והתחיל להופיע חום ,בדק אותה רופא ילדים אשר קבע אדמומיות קלה באוזן.הוראותיו כללו אוטידין במקרה הצורך.
    לא השתמשו באוטידין משום שהפסיקה להתלונן על כאב. החום נמשך יומיים בלבד. (חזרה היום לגן).
    יש מה לעשות לגבי הירידה בשמיעה? פשוט להמתין לסיום הנזלת? לקיץ?
    הילדה לא שומעת ... על כל משפט שלי אני צריכה לחזור בקול רם...

    תודה לך
    מיכל

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה
    שאלה לד"ר ארד

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • שאלה לד"ר ארד - תגובה

    ד''ר דן גוטמן
    17/12/2010

    הירידה בשמיעה ככל הנראה נובעת מנוזלים באוזניים. נוזלים כאלו גורמים גם לנטיה לדלקת וזה ככל הנראה מה שקרה.
    אם התופעה ממשיכה יש לגשת לבדיקה חוזרת אז נראה מה לעשות

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום


שאלות ותשובות נוספות שעניינו את הגולשים שלנו