סטרפטוקוק

לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום
 
  • סטרפטוקוק
    ע
    22/12/2010

    שלום
    אני בת 30 ומאז שהייתי ילדה אני חולה בדלקת גרון סטרפטוקוקית לפחות שלוש פעמים בחורף. הדבר מלווה בנפיחות משמעותית בשקדים וחום של מעל 38.5
    הטיפול שאני מקבלת הוא אוגמנטין או רפאפן.

    לפני שבוע חליתי (פעם 2 החורף הזה) וקבלתי אוגמנטין.
    הפעם חוויתי 2 תופעות שעוד לא היו:
    1. היה לי (ועדיין יש) ליחה דמית- במיוחד בבוקר כשאני קמה יש לי ממש גוש דם גדול
    שיוצא כליחה.
    2. אני מרגישה שיש לי עצם זר בגרון- בבליעה- אולי זה הענבל, שקיבל צורה משונה- הוא לא סימטרי אלא נוטה לצד אחד.

    שאלותיי הן:
    1. האם עניין הדם בליחה צריך להדאיג או שזו תופעה שכיחה?
    2. מה הטיפול במקרה של ענבל שמפריע או שיש בו דלקת?
    3. האם שתי התופעות הנל יכולות לרמז על בעיה אחרת (כמו למשל גידולים למניהם באזור הפה והגרון??)
    4. כיצד ניתן להתמודד עם זיהומי סטרפטוקוק חוזרים??

    תודה רבה
    ענבל

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה
    סטרפטוקוק

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • סטרפטוקוק - תגובה

    ד''ר רועי הוד
    31/12/2010

    יכול להיות דם בליחה בדלקת שקדים. לא מדאיג אך אם ממשיך גשי להבדק. טיפול בענבל בצקתי או דלקתי- אנטיביוטיקה או סטרואידים. כדי לשלול סיבה אחרת חוץ מדלקת יש צורך בבדיקת רופא. לטפל בזיהומים חוזרים או טיפול אנטיביוטי מונע לתקופה ארוכה או כריתת שקדים.

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום


שאלות ותשובות נוספות שעניינו את הגולשים שלנו