סינוסיטיס ?

לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום
 
  • סינוסיטיס ?
    nissim
    31/12/2010

    שלום רב,
    לאחר שבוע של נזלת וליחה צהובה/ירוקה נשלחתי ע"י הרופא לצילום מערות הפנים ואילו התוצאות "תפיחות רירית בסינוס מקסילרי ימני" האם זה בהכרח מצביע על סינוסיטיס ? הליחה לבינתיים כמעט ופסקה (יש עדיין מעט ליחה בבוקר) אך נחיר (צד ימין) סתום ודרך אגב זה באופן תמידי שאחד מהנחיריים שלי נסתמים לסירוגין ואני חי עם זה כבר 39 שנה. מה דעתך לסוג הטיפול ? האם אנטיביוטיקה או טלפסט 180 ? האם הליחה מצביעה בהכרח על זיהום ומחייבת אנטיביוטיקה ? באופן כללי מרגיש לא רע. תודה מקרב לב על תשובתך !

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה
    סינוסיטיס ?

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • סינוסיטיס ? - תגובה

    ד''ר אביגיל ארד
    01/01/2011

    עיבוי רירית בסינוס יכול להיות במצב שאחרי דלקת - סינוסיטיס, אבל גם מצב כרוני, למשל אצל אלרגיים. אם הנזלת פחות מוגלתית ואין כאבים, לא תמיד צריך אנטיביוטיקה. אני הייתי ממליצה על מורידי גודש בצורת כדור כמו טלפסט או אנטיהיסטמין אחר, וכן תרסיס לאף, כגון התרסיסים הסטרואידליים הניתנים במצבי אלרגיה.

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום


שאלות ותשובות נוספות שעניינו את הגולשים שלנו