סינוסיטיס ואוזניים סתומות

לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום
 
  • סינוסיטיס ואוזניים סתומות
    טלי
    31/12/2010

    שלום ,
    אני בת 30 מזה כ4 חודשים סובלת מכאבים בלסת שאובחנו כ"שריר תפוס בלסת"
    בשבוע האחרון סובלת מסתימת אוזניים ( ברמה שאני שומעת פחות טוב) + שיעול ונזלת ליחה כתומה עם כתמי דם .
    הבוקר ביקרתי אצל מומחה אף אוזן גרון שעשה בדיקה באמצעות החדרת סיב אופטי לאף וטען כי יש לי סינוסיטיס ונתן לי טיפול אנטיביוטי אוגמנטין .
    לא היה לי חום . האם נדרש צילום כדי להיות בטוחים שזהו הטיפול ?
    לא הבנתי מדוע האוזניים נזתמו לגמריי במשך 6 ימים וזה ממש מדאיג אותי שהם לא נפתחות . האם פעילות האנטיביוטיקה אמורה לשחרר גם את האוזניים ?
    מה עוד אפשר לעשות ? לא סבלתי מזה בעבר זה אומר שזה יהיה כרוני ??
    יש דרך להקל על ה"סתימות " באוזניים ??
    תודה
    טלי

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • סינוסיטיס ואוזניים סתומות - תגובה

    ד''ר רועי הוד
    01/01/2011

    לא חייבים צילום אם קיים חשד קליני. מערכת האוזניים קשורה גם לאף ולכן אם יש סינוסיטיס ואף סתום עלולים להצטבר נוזלים שככה"נ יספגו תוך מספר ימים/שבועות. הזמן יעשה את שלו.

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום


שאלות ותשובות נוספות שעניינו את הגולשים שלנו