ניתוח פוליפים לפני 4 שנים, הם חזרו

לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום
 
  • ניתוח פוליפים לפני 4 שנים, הם חזרו
    פאני
    04/01/2011

    שלום רב, יש לי כמה שאלות.
    האם יתכן שאחרי 4 שנים אני שוב מאד סובלת מנזלת,נחירות חוסר חוש ריח לחלוטין ובנוסף אני מרגישה וגם רואה את הפוליפ בנחיר השמאלי?
    שאלה נוספת, האם ניתן לעבור שוב את הניתוח כשאני 5 חודשים אחרי לידה ומניקה הנקה מלאה. האם אפשר להניק אחרי הניתוח ? האם בתי חולים מאפשרים אישפוז יחד עם התינוקת במקרה כזה ?
    ושאלת השאלות, איך זה חזר כל כך מהר? תודה רבה מראש!

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • ניתוח פוליפים לפני 4 שנים, הם חזרו - תגובה

    ד''ר רועי הוד
    04/01/2011

    פוליפים נוטים לחזור ועל כן 4 שנים אחרי יש סיכוי גבוה שהם חזרו וגורמים לכל הסימפטומים המתוארים. 4 שנים זו תקופה ארוכה לחזרה, יש כאלה אצלם הפוליפים מופיעים שוב לאחר מספר חודשים. אין דחיפות בביצוע הניתוח ולכן ניתן לדחות אותו עד שתפסיקי להניק, בדר"כ לא מאשפזים עם המנותח את התינוק שלו ועל כן יש צורך לשאוב ולתת.

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום


שאלות ותשובות נוספות שעניינו את הגולשים שלנו