יישור האף ושיפור הנשימה

לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום
 
  • יישור האף ושיפור הנשימה
    דורון
    05/01/2011

    היי!

    אני בן 24.
    במהלך חיי שברתי את האף מספר פעמים - שיחקתי המון כדורסל.
    כבר כ6 שנים שאני סובל מכאבי ראש חוזרים ונשנים ואני חולה בוירוסים באופן תדיר יחסית. אני קם כל בוקר עם מוגלה שאני יורק, אני כבר רגיל למצב הזה.
    רופאים שונים אמרו לי שזה בגלל שאני נושם רק מהפה. המחיצה שלי עקומה לחלוטין והנחיר השמאלי בכלל לא נושם. אני מצונן כל הזמן, כאבי ראש ולחצים בראש בדמות סינוסיטיס (עשיתי CT והייתה מליאות קלה אבל זה היה שלושה שבועות אחרי כאבי הראש - האבחנה של הסינוסיטיס לא וודאית).
    מידי פעם (פעם בחצי שנה) יש לי כאבי ראש איומים ששום כדור עוזר להעלים, זה בא עם לחצים בראש, כאבים בלסת וכו', תכלס לפי מה שקראתי באינטרנט תיאור די קלאסי של סינוסיטיס.

    עכשיו החלטתי לטפל בבעיה הזו אחת ולתמיד... הלכתי לרופא פלסטי מפורסם מאוד (מה שמפחיד אותי יותר - משקיע המון בפרסום) והוא אמר לי שהניתוח שהוא עושה הוא פלסטי בלבד ללא קשר למחיצה כך שלדעתו הנשימה שלי לא תשתפר.
    הרופא א.א.ג. בקופ"ח שלי המליץ לי על רופא שהוא מומחה א.א.ג. אך לא פלסטיקאי (עשה השתלמויות פלסטיקה בארץ). בנוסף הרופא אמר לי שאני חייב לתקן את הנשימה כך שבעדיפות ראשונה הנשימה ולא הפלסטיקה. אמרתי לרופא שאני רוצה גם לתקן את העיוות של האף והוא אמר שזה הרופא שמשלב בין שני הטיפולים בצורה הטובה ביותר.

    לצערי מהאינטרנט לא ניתן להבין מי רופא טוב ומי לא כי פשוט כל החיפושים וכל התגובות ממומנות. כרגע אני סומך על המילה של הרופא א.א.ג. אצלי בקופה....

    האם בטוח ללכת לרופא שאינו פלסטיקאי מומחה אלא א.א.ג. מומחה?
    האם יש סיכוי לשיפור נשימתי?

    תודה.

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה
    יישור האף ושיפור הנשימה

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • שיפור נשימתי

    עזרא נשימה
    06/01/2011

    גם לך אני מציע לחפש בנט היכן תוכל ללמוד נשימה בריאה
    יש כמה מקומות
    תבדוק מה מתאים - ולך על זה,
    זה הפתרון לצרות שאתה מתאר
    וכדאי קודם כל לנסות כל מה שאפשר בלי לעשות ניתוח
    בהצלחה

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • יישור האף ושיפור הנשימה - תגובה

    ד''ר רועי הוד
    10/01/2011

    יותר ויותר רופאי א.א.ג עושים ניתוחי אף קוסמטיים בנוסף לניתוחים פונקציונליים, זאת אומרת מטפלים גם ביופי אך גם בתפקוד האף. ולכן בטוח מאוד ללכת לרופא א.א.ג. במידה והמחיצה סוטה ניתוח טוב יכול לשפר משמעותית את הנשימה.

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום


שאלות ותשובות נוספות שעניינו את הגולשים שלנו