חרשות פטאומית

לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום
 
  • חרשות פטאומית
    קובי
    05/01/2011

    שלום לחברי הפורום
    אני בן 55 ובתאריך 18/05/2010 קמתי בבוקר חירש ולחצים באוזן ימין ניגשתי לרופא המשפחה והוא נתן לי כדורים של סטרואידים למשך שבועיים במינון יורד ואפניה לרופא א. א. ג ונישלחתי לבדיקת שמיעה באוזן ימין לא שמעתי כלום והיה לי ירידה גם באוזן שמאל פניתי ל א. א . ג עם בדיקת השמיעה והוא המליץ לי לעבור סידרה של הזרקות סטרואודים לתוך האוזן בבית החולים תל השומר עברתי סידרה של שש אזרקות ולאחר מכן עברתי שוב בדיקת שמיעה בתל השומר ואז הרופא אמר לי שהאוזן מתה ואין מה לעשות בכלל מאז החרשות כל הזמן יש לי צילצולים וקולות של קטלן יתושים באוזן ואני לא ישן בלילות הגשתי תביעה לביטוח לאומי על מחלת מקצוע היות ואני עובד בסביבה רועשת מאוד לפני כשבוע ביטוח לאומי שלח לי הזמנה לבדיקה בבית חולים אסף הרופא הם דורשים בדיקת שמיעה ובדיקת A O E

    בשבוע האחרון אני מתחיל לשמוע באוזן ימין אבל חלש שאלתי היא האם בבדיקה שאני אמור לעבור יכולים לגלות שאני מתחיל לשמוע ???
    ומה זה הבדיקה A O E
    אודה לכם על תשובתכם קובי

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה
    חרשות פטאומית

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • חרשות פטאומית - תגובה

    ד''ר רועי הוד
    10/01/2011

    הבדיקה שאני מכיר היא OAE והיא מדווחת לגבי תפקוד תאי שערה ספציפיים (תאים שאחראים על השמיעה). במידה ויש מעט שמיעה הבדיקה יכולה להראות על פעילות של התאים הללו.

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום


שאלות ותשובות נוספות שעניינו את הגולשים שלנו