סטרפטוקוקוס?

לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום
 
  • סטרפטוקוקוס?
    אביטל
    06/01/2011

    שלום.
    אני בת 31. לאחרונה סבלתי פעמיים בהפרש של ארבעה חודשים מסינוזיטיס(פעמיים ראשונות בחיי) סיימתי לפני כשבוע אוגמנטין במינון הגבוהה שקיים (נדמה לי 875) ושלשום תקפה אותי דלקת שקדים עם חום שלא יורד ביותר מחצי מעלה אפילו עם שני אדוויל 3.88-38.3 הרופא נתן לי ללא משטח גרון פן רפא וי ק500 מ"ג במינוך של סה"כ 2000 מ"ג ליום. שני כדורים פעמיים ביום. שכחתי להגיד לו שיש לי גם לחץ באוזניים והוא לא בדק אותן. שאלותי-
    האם נכון מינון כ"כ גבוה ללא משטח גרון?האם נכון לעשות משטח גרון לאחר התחלת אנטיביוטיקה? או לאחר סיום אנטיביוטיקה?
    האם תופעה של לחץ באוזניים מוכרת כמלווה דלקת שקדים או שאני צריכה ללכת שוב לרופא שיבדוק את האוזניים?
    בתודה מראש,
    אביטל

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה
    סטרפטוקוקוס?

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • סטרפטוקוקוס? - תגובה

    ד''ר רועי הוד
    10/01/2011

    לא צריך משטח גרון בשביל להתחיל טיפול אנטיביוטי אם קיים חשד לדלקת חיידקית. המינון שקיבלת הוא נכון. אין מקום למשטח לאחר התחלת טיפול. אוזניים יכולות להיות קשורות לדלקת (כאב מקרין).

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום


שאלות ותשובות נוספות שעניינו את הגולשים שלנו