כאב גרון שלא נפסק מזה חודש וחצי

לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום
 
  • כאב גרון שלא נפסק מזה חודש וחצי
    אמא
    06/01/2011

    רופאים יקרים,
    ראשית תודה על הפורום ועל האפשרות לשאול ולקבל תשובות ממומחים. שאלתי:
    מאז היותי ילדה סבלתי מאנגינות שטופלו בראפאפן (פנצילין). בתקופת הצבא היה לי גם טיפול מנע של חצי שנה עם ראפאפן וכלום לא עזר. בגיל 40 חל שפור מעצמו. כיום בגיל 45 יש לי תופעה חדשה: כבר שנה שנייה שמגיע פתאום כאב גרון חזק מאוד, של נוטש גם אחרי אנטיביוטיקה. הפעם הכאב כל פעם במקום אחר: שקדים, מאחרי השקדים בתקרה של הגרון, בחיבור בין השקד לגרון. בתור למודת ניסיון וכוח סבל לא מבוטל חיכיתי... היום לאחר שבוע אנטיביוטיקה (רוקסו) עדיין כואב לי מאוד ברמה שקשה לי לבלוע רוק ואני לוקחת כבר כדור נגד כאבים. האיזור מאוד אדום ונפוח אך לא רואים לבן. לימון וכל השאר גם לא מקלים. משטח גרון שעשיתי מראה שאין ממצע. מה עצתכם לכאב כזה שאינו מרפה וכל פעם מתיישב בחלק אחר בגרון זמן כה רב ? תודה!

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • כאב גרון שלא נפסק מזה חודש וחצי - תגובה

    ד''ר רועי הוד
    10/01/2011

    קשה לענות ללא בדיקה. אולי דלקת/בצקת וכו'. גשי להבדק אצל א.א.ג.

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום


שאלות ותשובות נוספות שעניינו את הגולשים שלנו