סינוסיטיס?

לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום
 
  • סינוסיטיס?
    אני
    11/01/2011

    שלום. בן 32. מזה תקופה ארוכה חש בכאבים בין העיניים, מלווה בכאבי ראש חזקים. האף לעיתים סתום ולעיתים לא, אך התחושה היא שהסתימה נמצאת גבוה יותר (גבוה מאיזור הנחיריים) ממש בין העניים פנימה ואפילו למעלה מזה. שאני מתכופף (מוריד את הראש) הכאב מתעצם.
    האם מדובר בסינוסים? מה הם דרכי הטיפול? כרגע אני לוקח אקמול שעוזר ל2-3 שעות אך לאחר מכן הכאב חוזר. אין נזלת כמעט אך לעיתים נדירות, בקינוח האף, יוצאים גושים בצבע ירוק/אפור.
    האם מומלץ לפנות לרופא משפחה או רופא אא"ג ?
    בהנחה שמדובר בסינוסיטיס האם קיים טיפול תרופתי להוצאת הגוש או שצריך טיפול כירוגי לשאיבתו? האם עליי לבצע צילום של מערות הפנים על מנת להגיע לאבחנה טובה?
    תודה

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה
    סינוסיטיס?

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • סינוסיטיס? - תגובה

    ד''ר רועי הוד
    15/01/2011

    לפי הסיפור נשמע כסינוסיטיס. הטיפול בסינוסיטיס הוא לרב אנטיביוטי. מומלץ לפנות לרופא א.א.ג. בדיקה טובה יכולה לתת אבחנה ללא צורך בצילום. במקרים בהם טיפול אנטיביוטי לא עוזר או שקיימת בעיה אנטומית- יש מקום לטיפול ניתוחי.

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום


שאלות ותשובות נוספות שעניינו את הגולשים שלנו