חרק שנכנס לאוזן-דחוף

לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום
 
  • חרק שנכנס לאוזן-דחוף
    לא משנה
    13/01/2011

    שלום,היום הייתי בטבע,ונכנס לי חרק לאוזן.
    אני בטוחה ב-100% שנכנס לי חרק לאוזן כי הרגשתי איך הוא נע לי בתוך האוזן,אך לא הצלחתי להוציא אותו..
    הלכתי לרופא א.א.ג הוא בדק ואמר שאין לי ממה לחשוש וכי אין שום זכר לחרק או למשהו אחר.
    אך אני עדיין מרגישה עמימות באוזן,והאוזן שלי כואבת וגם הראש בצד של האוזן (צד ימין)
    האם אני יכולה באמת להיות רגועה כי אין לי שום דבר באוזן? או שאולי הוא זחל עמוק יותר והרופא לא ראה?
    יש אפשרות שהוא יעבור לי לראש (למוח)? ויגרום לזיהום ?
    מה ההשלכות במקרה שלא מוציאים את החרק מהאוזן,הוא יכול לצאת לבד?

    אני מבקשת לענות לי על כל השאלות,אני נורא מודאגת.
    תודה רבה (:

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה
    חרק שנכנס לאוזן-דחוף

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • חרק שנכנס לאוזן-דחוף - תגובה

    ד''ר רועי הוד
    15/01/2011

    בבדיקת א.א.ג טובה ניתן לראות אם יש או אין חרק, במידה ואין חור בעור התוף, אין סיכון שהחרק יעבור אותו ויגיע למקומות עמוקים יותר. לא יעבור למוח ויגרום לזיהום. אם לא מוציאים יכול לגרום לתהליך זיהומי מקומי, כאבים, רגישות וכו'.

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום


שאלות ותשובות נוספות שעניינו את הגולשים שלנו