קובליישן

לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום
 
  • קובליישן
    ס
    16/01/2011

    שלום,

    אני בת 36 , ויש לי חורים בשקדים.

    מעוניינת לעבור ניתוח בטכנולוגית הקובליישן. שמעתי שיש שתי אפשרויות לטכנולוגיה זו, האחת כריתה , והשניה הקטנה (שיוף) השקד.

    1. על איזה אפשרות היית ממליץ?

    היות ואני בת 36 ויש יותר סיכונים לדימום בגילי , אני מתלבטת.

    2. האם שמעת על מיקרים שאנשים עשו ניתוח בשיטת הקובליישן עם האפשרות של הקטנת השקדים (ולא הכריתה) אך לאחר זמן התלוננו שהשקד לא שויף דיו ועדיין נשארים להם שיירי מזון בשקדים? נראה שכריתה היא השיטה האפקטיבית, אך מפאת גילי אני חוששת, אשמח לעזרתך.

    תודה.

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה
    קובליישן

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • קובליישן - תגובה

    ד''ר דן גוטמן
    17/01/2011

    בוודאי ששמעתי על אנשיםשעזו את הניתוח בשיטת הקובלציה. הרי אני מנתח ומנתח הרבה בשיטת הקובלציה.
    כשאין דלקות שקדים למעשה אין צורך להוציא את כל השקד אלא רק ל"שייף" אותו על מנת לבטל את השקעים והחריצים. את זאת ניתן לעשות בשיטת הקובלציה. ההחלמה מהירה יותר. לעיתים רחוקות עדיין נשארים חריצים והבעיה אינה נפתרת אולם כאמור רק לעיתים רחוקות.
    ניתן גם להוצא את כל השקד אם כי הפעולה כרוכה ביותר כאבים
    בברכה

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום


שאלות ותשובות נוספות שעניינו את הגולשים שלנו