כאבי גרון חזקים

לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום
 
  • כאבי גרון חזקים
    אחמד
    18/01/2011

    ד"ר שלום,

    אני סובל מכאבי בגרון כבר חצי שנה. הכאב עובר וחוזר , אני מרגיש את הכאב לרוב, חזק מאוד ולפעמים חלש. בתקופה שהוא חזק אני מרגיש גם בקוצר נשימה, ובנוסף קשה לי לבלוע ואני מרגיש טעם וריח לא נעימים בפה.
    ביקרתי אצל רופא משפחה, הוא נתן לי תרופה ולא עזרה. אפילו לא הרגשתי שיפור. ביקרתי אצל רופא אא"ג הוא בדק אותי ועשיתי צילום. לטענתו שיש לי זיהום בסינוסים ע"פ הצילום. הוא שאל אותי אם אני מרגיש כאבים גם בבטן עניתי לו לפעמים אני סובל מצרבת קלה, שאל אותי אם אני נוחר בשינה, אמרתי לו כן הרבה, ושאל אותי על המשקל שלי אמרתי לו 102 ק"ג, אמר לי אתה צריך לרדת 20 ק"ג. הוא נתן לי שתי תרופות אחת נקראת אוגמנטין והשנייה לא זוכר אבל היא מיועדת לכאבי בטן שצריך לקחת שני כדורים ביום לפני אוכל.
    זה השבוע השני שאני נוטל את התרופות ואני לא מרגיש שום שיפור!

    לפי התאור שלי את יכול להסביר לי את מקור הכאב ודרך הטיפול ?
    אני לא מצליח להבין איך שכאבי הגרון מתחברים לשאלות של הרופא.

    בברכה,
    אחמד

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה
    כאבי גרון חזקים

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • כאבי גרון חזקים - תגובה

    ד''ר רועי הוד
    22/01/2011

    לא יכול לענות ללא בדיקה שלך וקבלת אינפורמציה לגבי גילך, מצבך הבריאותי וכו'.

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום


שאלות ותשובות נוספות שעניינו את הגולשים שלנו