אדנואידים לתינוקת בת עשרה חודשים

לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום
 
  • אדנואידים לתינוקת בת עשרה חודשים
    רעות
    20/01/2011

    שלום, בתי אובחנה כסובלת מאדנואידים מוגדלים, הדבר גורם לה לנחרות, נשימה דרך הפה, נזלת קבועה (חומרה משתנה) וכתוצאה מכך היא מתעוררת מספר פעמים לאורך הלילה. היינו בשניידר ואמרו לי שהיא זקוקה לניתוח אך שהתור הוא בערך כחצי שנה (מינוס פלוס) בנתיים הילדה סובלת.
    האם יכול להיות שהקושי בנשימה גורם להפרעה בהתפתחות דברים אחרים- היא מקשקשת פחות מבעבר, עדיין לא מתיישבת לבד וכו'.
    - האם בגילה היא צעירה לניתוח (10.5 חודשים), או שהשיקול של ההפרעה עבורה גדול יותר?
    - בהנחה שהיא תעבור ניתוח בחודשים הקרובים ב"ה, האם תהיה השפעה לתקופה בה נשמה מהפה על התפתחות החיך, חוזק הלשון וכו' או שבגלל שהיא קטנה לא ישארו משקעים?
    - כל הרופאים אומרים שאין מה לעשות עד הניתוח (חוץ מאולי לישון עם פלג גוף עליון מוגבה קצת) זה נכון?
    - מי מלח עוזרים בהצטננות רגילה, האם הם עוזרים גם בנזלת הכרונית הזו (לפחות לאותו רגע)? אני לא בטוחה ולא רוצה סתם לשים לה....
    תודה רבה.

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • אדנואידים לתינוקת בת עשרה חודשים - תגובה

    ד''ר רועי הוד
    22/01/2011

    מי מלח לא מזיקים ולכן את יכולה לנסות. יש גם כאלה שהולכים לחדרי מלח לשיפור הנשימה- זה לא יפתור את הבעיה. מעל גיל שנה-שנה וחצי ניתן לנתח אדנואידים במידה והם גורמים להפרעה משמעותית בנשימה. אם היא תעבור את הניתוח בחודשים הקרובים לא מאמין שישארו איזהשהם "משקעים".

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום


שאלות ותשובות נוספות שעניינו את הגולשים שלנו