שלל סימפטומים מתישים...

לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום
 
  • שלל סימפטומים מתישים...
    רונה
    28/01/2011

    שלום.. מזה ארבעה חודשים אני סובלת משלל סימפטומים שהתחילו בפיסורה... משם התקדמו לעצירות, צואה רירית ורכה (לעיתים שלשול), בחילות חזקות וצרבות, קשיי בליעה (אני מנסה לבלוע והתהליך נתקע באמצע וחוזר, לעתים אני יכולה לנסות אפילו במשך 5-10 שניות לבלוע עד שאני מצליחה) וכאבי בטן עליונה (כמו קרקורים בבטן במשך כל היום), נדודי שינה וכו'...בשבוע האחרון גם יש לי הרגשה של ליחה בגרון.. יכול להיותש זה מהתקררות או אולי מהצרבות והבחילות שיש לי.. כל זה מלווה בתחושת יובש בפה וטעם חמוץ-מר בחלל הפה.. כל ההרגשות האלה גורמות לי לחוסר תאבון , הרגשה כללית רעה והכי חשוב- אני בקושי שותה... אני משתדלת להימנע מקפאין, אלכוהול, מאכלים שומניים ומטוגנים , עגבניות (בכללי אני כמעט ולא אוכלת ירקות בזמן האחרון). כל מה שאני אוכלת במשך רוב היום זה לחם מחיטה מלאה, קוטג' 3% וביסקוויטים קטנים (ללא שוקולד, פרווה). אני די מיואשת מההרגשה הזאת .. יש לציין שהקשיים בבליעה זה לא בזמן הארוחה אלא בזמן שכיבה, ישיבה, עמידה וכו'... אני מדוכאת בחודש האחרון ובקושי יוצאת מהבית בגלל כל הדברים האלה.. אני מטופלת אצל גסטרו בנוסף.. אה ויש לציין שמצאו אצלי את חיידק ההליקובקטר (כל שאר הבדיקות יצאו תקינות - בדיקות דם, שקיעת דם, ספירת דם, ASCA ANCA, CRP) .. אבל הבנתי שבעיות בבליעה זה לאו דווקא קשור אליו.. האם תוכלי לחדד לי בבקשה האם יש קשר בין כל הסימפטומים הללו לקשיי בליעה? מה יכול לגרום לקשיי בליעה כאלה מציקים וקשים?

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה
    שלל סימפטומים מתישים...

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • תיקון טעות

    רונה
    28/01/2011

    סליחה, התכוונתי לשאול האם יש קשר בין כל הסימפטומים האל ולחיידק ההליקובקטר ..

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • שלל סימפטומים מתישים... - תגובה

    ד''ר רועי הוד
    29/01/2011

    יכולות להיות סיבות רבות לקשיי בליעה: רפלוקס, זיהום, בצקת, בעיות במנגנון הבליעה וכו'. יש צורך בבדיקה שלך ושל כל הבדיקות שעשית על מנת שיהיה אפשר לנסות לעזור.

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום


שאלות ותשובות נוספות שעניינו את הגולשים שלנו