הליקס

לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום
 
  • הליקס
    אנג'לה
    31/01/2011

    לפני חודש וחצי בערך עשיתי הליקס. עוד לא החלפתי את העדיל הרפואי ואני מאמינה שבגללו כואב לי להישען על האוזן כי הוא יחסית גדול. ממש מתחת לעגיל העור שלי התקלף עוד מלפני שבועיים שלושה וזה כבר היה נראה כאילו זה מבריא. לפני כמה ימים התעוררתי ואיפה שהיה הקילוף צמחה מין בלוטה. כמעט למשך כל הזמן כמעט מאז שעשיתי את העגיל (זה נהיה שבועיים שלושה אחרי) החלק שליד העגיל קצת התנפח ולפעמים הוא קצת אדום.
    יכול להיות שזה זיהום? יכול להיות שזה סתם בגלל שהעגיל הרפואי גדול יחסית לאוזן שלי? (צירפתי תמונה אם זה עוזר)


    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה
    הליקס

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • הליקס - תגובה

    ד''ר אביגיל ארד
    05/02/2011

    אוי, כמה שאני לא אוהבת עגיל במקום שיש סחוס...!!!! תנוך האוזן חסר סחוס וזיהום שם קל יותר לריפוי. עגיל במקום של סחוס הגורם לזיהום יכול לזהם את כל האפרכסת ולגרום לעוות הסחוס. עברו מספר ימים מאז השאלה שלך. אם אין כל שיפור במצב או שהאוזן כולה כבר תפוחה ואדומה אני ממליצה טיפול אנטיביוטי מתאים גם מקומי וגם דרך הפה ולהוציא את העגיל. הגוש האדום הינו גרנולומה קטנה. זוהי ריקמה הגדלה לעיתים במקום שיש דלקת וזיהום. גשי מייד לרופא א.א.ג.

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום


שאלות ותשובות נוספות שעניינו את הגולשים שלנו