נוזלים באזניים- דחוף

לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום
 
  • נוזלים באזניים- דחוף
    נחמה
    01/02/2011

    שלום, שמי נחמה אני בת 25 כבדת שמיעה מלידה (עקב מחלת אדמת בהריון שהיה לאימי)
    היתי חולה בשפעת לפני כשבועיים למשך שבוע, מתחילת החולי עד עכשיו אני לא שומעת מאומה עם המכשיר שמיעה (ללא המכשיר אני לא שומעת כלום, באופן קבוע)
    פניתי לרופא א.א.ג הוא אמר לי שיש לי נוזלים אוזניים ונתן לי כדורים (בשם לורטדין) ע"מ לייבש את הנוזלים ואין שום שיפור.
    אני לא שומעת כלום. קשה לי מאד לתפקד ביומיום. אני חייבת פיתרון מיידי. המליצו לי על שאיבת נוזלים, נרות הופי, דיקור סיני- יפני.
    מה אתם ממליצים לי?? מה הכי יעיל ומיידי? האם יכול לגרום לי חלילה נזק לשמיעה?
    אשמח מאד מאד באם תגיבו בהקדם האפשרי.
    תודה רבה מראש :)

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה
    נוזלים באזניים- דחוף

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • נוזלים באזניים- דחוף - תגובה

    ד''ר רועי הוד
    02/02/2011

    הכי יעיל להמתין, לורסטין יכול לעזור בנוסף גם טיפות אף. יעבור תוך מספר ימים/שבועות. בדר"כ לא יגרום לנזק לשמיעה.

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום


שאלות ותשובות נוספות שעניינו את הגולשים שלנו