פעוטה עם דלקת באוזן

לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום
 
  • פעוטה עם דלקת באוזן
    הילה
    02/02/2011

    שלום.
    יש לי ילדה בת שנה ושמונה חודשים, שכבר חודש וחצי מראה סימני עצבים, תסכול, בכי מרובה וחוסר תיאבון. יש לציין, שמדובר בילדה שמחה ואנרגטית, והאינסטינקטים שלנו אומרים לנו שזו לא התמרדות של גיל שנתיים, אלא אכן מסכנות ותסכול.
    למרות שהיא לא מתלוננת על כאבי אזניים, החלטנו לבדוק אותה אצל רופא אף אוזן גרון, שקבע שיש לה דלקת קלה באוזן ונתן לנו טיפול באזניל למשך 5 ימים.
    לאחר הטיפול, משלא היה שיפור אצל הילדה, חזרנו לרופא, שקבע שעדיין יש דלקת באוזן, והפעם נתן לנו מוקסיפן ל- 10 ימים.
    תוך יומיים מתחילת הטיפול ראינו שיפור אדיר! התיאבון והמצב רוח חזרו לגמרי!
    אבל... תוך שבוע- שוב אותן תופעות! אין תלונה על כאבי אזניים אך שוב יש תסכול וחוסר תיאבון.
    רציתי לדעת- האם ייתכן וגם המוקסיפן לא עזר לדלקת?
    האם הגיוני שהיא כלל לא מתלוננת על כאבי אזניים, למרות הדלקת?
    האם יש דבר כזה דלקת אזניים כרונית שלא עוברת???
    אם כן- מה הפתרון?
    אנחנו די מיואשים, כי לא יודעים מה לעשות...
    תודה.

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה
    פעוטה עם דלקת באוזן

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • פעוטה עם דלקת באוזן - תגובה

    ד''ר רועי הוד
    02/02/2011

    יכול להיות ומוקסיפן לא עזר מספיק. יכול להיות שהיא לא תתלונן אך קיימת דלקת. יש דלקת שלא עוברת, או כתוצאה מאנטיביוטיקה לא מתאיה/חלשנ מדי או חיידק עמיד. יש צורך בבדיקה כדי לדעת מה להמליץ לך.

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום


שאלות ותשובות נוספות שעניינו את הגולשים שלנו