נזופרינקס

לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום
 
  • נזופרינקס
    אייל
    06/02/2011

    שלום רב,
    מזה חודשיים אני סובל מגודש בגרון (יותר נכון באף).
    טופלתי בכדורי אריוס, אח"כ מוקסיפן (את המוקסיפן לקחתי מהרופא משפחה) - שניהם לקחתי 10 ימים וזה לא עזר.
    עשיתי בדיקת משטח גרון ויצא חיובי ואז לקחתי 10 ימים אוגמנטין שגם לא עזר.
    שוב עשיתי משטח גרון (3 ימים אחרי סיום האנטיביוטיקה), אך הפעם, הבדיקה יצאה שלילי.
    עוד 10 ימים אני עומד לעבור C.T צוואר רקמות רכות.
    הייתי אצל 2 רופאי אף אוזן וגרון. האחת כפי שציינתי נתנה לי אריוס ושלחה אותי לרופא מומחה נוסף שיבדוק אותי דרך בדיקת תצפית פייבר, בה הרופא חושב שיש לי פוליפים והמליץ על ה - C.T.
    האם יש משהו שאני יכול לעשות בינתיים?. קשה לי להירדם. במהלך היום זה פחות מפריע לי. אני גם מתקשה לעשות ספורט כי היובש משגע אותי. האם זה וירוס שיקח חודשים עד שיעבור? אני ממש אובד עצות.

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה
    נזופרינקס

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • נזופרינקס - תגובה

    ד''ר אביגיל ארד
    06/02/2011

    לא ציינת בן כמה אתה. חסימה אפית יכולה להיות בגלל הגדלת רקמה לימפתית בלע האפי - אדנואידים. הגדלת קונכיות האף. מחיצה עקומה או פוליפים אלרגיים באף. הטיפול הוא לפי הממצא. אם נבדקת עם סיב אופטי הרופא יכול לגלות את הדברים.

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • נזופרינקס

    אייל
    06/02/2011

    ד"ר אביגיל ארד שלום,

    בהמשך למכתב הקודם, אני בן 28, הרופא שעשה לי את הבדיקה לפי הסיב אופטי,
    חושב שיש לי פוליפים אלרגיים באף והמליץ שאעבור C.T צוואר רקמות רכות כדי לוודא שאכן זהו מצבי.
    בהנחה שאכן יש לי פוליפים, מה לדעתך צורת הטיפול המתאימה?
    כמו כן, אני לא מעשן, לא סובל מאסטמה, יש לי חוש טעם וריח, אין לי נזלת וכו'
    ההרגשה היא של גודש בגרון שמסרב להתנקות ממני למרות שאני מנסה לשתות תה, דבש וסוכריות מציצה.

    שאלה נוספת בתור "קלוסטרפוב", האם אותה בדיקת C.T היא במקום סגור וצר או שזה בחלל חדר רגיל (האם מכניסים אותי למעין "תעלה")?

    תודה,
    אייל

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • נזופרינקס - תגובה

    ד''ר אביגיל ארד
    26/02/2011

    מכשיר ה CT הוא מכשיר פתוח ואין תחושת קלוסטרופוביה כפי שיש כנראה ב MRI. חשוב לדעת מה מצב האף והסינוסים. הפוליפים האלרגיים הם באף. בנזופרינקס זה לא פוליפים. בטעות אנשים קוראים לאדנואידים פוליפים. עשה כעצב רופאך וכך תתקדמו גם בטיפול.

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום


שאלות ותשובות נוספות שעניינו את הגולשים שלנו