תחושות נוראיות בגרון-

לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום
 
  • תחושות נוראיות בגרון-
    שני
    06/02/2011

    אני בת 31 גילו לי לפני כשנה אסטמה,במקביל החלו לי נזלת אחורית וסינוסיטיס ונזלת-עשיתי טסטים לאלרגיה -יש לי אלרגיה לאבק ומטופלת באריוס. תחושות של צריבה בגרון אובחנה עי א א ג כרפלוקס וטופלתי בלנטון,עשיתי גם גסטרוסקופיה שיצאה תקינה -ורשמו שאין עדות לרפלוקס.
    מזה כחצי שנה אני סובלת מכאבים חזקים בגרון ,תחושה כאילו הגרון נמתח מחנק ומשהו תקוע בגרון- הייתי אצל ר משפחה גם אצל וא א ג שהתבוננו בגרון חיצונית ואמרו שאין כלום... רופא הריאות שלי גם עשה לי בדיקות תפקודי ריאות וטען שזה לא קשור לאסטמה.
    חזרתי אליהם כבר מס' פעמים כי זה לא עובר ואני מרגישה מיואשת,כי בנוסף להכל גם האף נסתם לי המון במהלך היום ,בלי נזלת,הקונכיות פשוט חוסמות אותו.. והתחושות יש לי בגרון ואף סתום פלוס אסטמה מפריעות לי בתפקוד לגמרי!

    שאלתי היא-האם מספיק שרופא א א ג יסתכל לתוך הגרון מבחוץ מבלי לעשות בדיקה פולשנית כמו סיב אופטי או צילום?
    אני קוראת עכשיו בפורום ורואה שאנשים מקבלים בדיקה של סיב אופטי צילום או סיטי ואני כבר חצי שנה סובלת ואומרים לי שזה כלום מבלי לבדוק פנימית ,אני פשוט פותחת את הפה/אף הרופא מתבונן שבידו פנס שמאיר את הפה שלי וזהו.
    אני מרגישה נואשת כבר , לדעתכם יש טעם לפנות לרופא א א ג באופן פרטי או שזה מיותר,האם זה מוצדק שאני מרגישה שלא בדקו אותי כראוי או שאני טועה..??

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה
    תחושות נוראיות בגרון-

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • תחושות נוראיות בגרון- - תגובה

    ד''ר רועי הוד
    08/02/2011

    אני חושב שלאחר זמן רב בו את מתלוננת על כאבי בליעה/גרון- יש צורך בבדיקת א.א.ג מקיפה יותר: סיב אופטי, מראה- על מנת שיתרשמו ממצב הגרון העמוק. הדמיה כלשהי אפשר יהיה לעשות לאחר מכן במידה והבדיקה תהיה תקינה אך עדיין ימשכו הסימפטומים.

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • אתה מקבל באופן פרטי?

    שני
    09/02/2011

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • אתה מקבל באופן פרטי? - תגובה

    ד''ר רועי הוד
    09/02/2011

    לצערי עדיין לא :)

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • תגובה לשני- לתחושות נוראיות בגרון.

    מירית
    20/02/2011

    שלום שני.
    אני בת 50 ועברתי בדיוק אותו תהליך כמו שלך ועם אותן תחושות כאילו סיפור שחוזר על עצמו.
    וגם אצלי כאבי הגרון הולכים וחוזרים כאבים איומים כאילו משהו תקוע בגרון גם אצלי לא נעשה כלום ולא נתנו לי שום טיפול למעט מה שאת קיבלת , הדבר היחידי שאכן עשו לי הוא צילום מערות האף שיצא תקין.
    האם נמצא כבר פתרון לבעיה שלך או האם הלכת באופן פרטי לרופא .?
    מיואשת ממש כמוך.

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום


שאלות ותשובות נוספות שעניינו את הגולשים שלנו