דעה שנייה

לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום
 
  • דעה שנייה
    נעה
    22/02/2011

    שלום ד"ר
    אני בת 35, "חטפתי" דלקת אוזניים לפני שבוע וחצי. פעם ראשונה בחיי.
    נטלתי מוקסיפן, וטיפות אוזניים, למשך שבוע (בטיפות השתמשתי רק בארבעהימים הראשונים)
    הכאב עבר, ולפי הרופא שביקרתי אצלו אתמול, הדלקת עברה.
    האוזן שלי מלאה נוזלים, זה מציק, ואני לא שומעת בה. אני מסתובבת עם אטם-אוזן, כי צלילים נשמעים לי מוזר.
    לשאלה:אתמול כשהייתי אצל הרופא, הוא אמר שאם אנ ירוצה שישאב לי את הנוזלים מהאוזן, יש לדקור לי את עור התוף, ולעשות בו חור- הוא לא נראה ממליץ על כך. וכדי שהנוזלים יעלמו, אני צריכה "לפמפם"...
    כשאני סותמת את האף, ולוחצת, אני שומעת את הנוזלים מרשרשים לי באוזן, ולא נראה שזה מתקדם לאנשהו.
    רציתי לברר אם יש עוד דברים שאפשר לעשות, האם הפמפום זה מה שאפשר? כמה זמן זה יכול לקחת עד שהנוזלים יעלמו? אפשר לקבל עוד דעה עוד עצה?
    תודה רבה!!!

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה
    דעה שנייה

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • דעה שנייה - תגובה

    ד''ר אביגיל ארד
    26/02/2011

    הרופא שלך צודק, ובדרך כלל לא מנקרים אוזן רק כדי לשאוב נוזלים. אפשר לקחת תרופות שמורידות גודש, כי מן הסתם זה בא לאחר הצטננות. בעיקר צריך לחכות בסבלנות ו"לפמפם" בעדינות. תוך שבוע עד חודש זה יחלוף.

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום


שאלות ותשובות נוספות שעניינו את הגולשים שלנו