תחושת גוף זר בגרון בחיבור עם האוזן

לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום
 
  • תחושת גוף זר בגרון בחיבור עם האוזן
    ללא תיווך
    23/02/2011

    לפני שלושה שבועות היתה לי שפעת קשה עם כאבי גרון. לקחתי מוקסיפן 3 ימים.
    השפעת חלפה אבל מאז ועד היום יש לי עדיין כאבי גרון עם תחושה של גוף זר שכאילו תקוע עמוק בגרון, מצד ימין, בחיבור עם האוזן. האוזן מרגישה מדי פעם מעט סתומה. הרופאים לא רואים כלום. יש לציין שבערב הכאב חד יותר. משככי כאבים עוזרים מעט, אבל רק מעט, התחושה הלא נוחה קיימת והיא בעיקר בעת בליעת רוק. גם בעבר היתה לי תופעה כזו והיא חלפה מעצמה אבל הפעם היא נשארת הרבה זמן.
    האם ייתכן שזה נובע ממתח נפשי? איזו בדיקה נוספת עלי לדרוש כדי לוודא שאין שום גוף זר או פצע עמוק בגרון? זה מרגיש כמו גלד של פצע או יבלת או גוף זר קטן.
    אודה מאד לתשובה מהירה כי אני קצת בלחץ מזה.

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • תחושת גוף זר בגרון בחיבור עם האוזן - תגובה

    ד''ר רועי הוד
    24/02/2011

    יש צורך בבדיקת א.א.ג- בדיקה של חלל הפה ושל הגרון העמוק (לרינקס) ע"י סיב אופטי או מראה.

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום


שאלות ותשובות נוספות שעניינו את הגולשים שלנו