דלקת

לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום
 
  • דלקת
    א
    23/02/2011

    שלום!

    לפני כ5 ימים החלו לי כאביםאוזן ימין, הכתי לבדיקת רופא משפחה, הוא נתן לי טיפול של משככי כאבים וטיפות מסוג דקס- אוטיק ו מסוג סילוקסן.

    אמר שזו דלקת ושהטיפול אמור לעזור.

    עברו כבר 4 ימים, ואין שום שיפור, ואף הופיעו כאבי גרון+ תפליטים.

    הלכתי לרופא אחר היום, (משפחה) היא נתנה לי טיפות מסוג "אוטומיצין" ואנטיביוטיקה מסוג מוקסיפן.

    כמו כן עשתה לי תרבית גרון, שעליי להביא אותה למעבדה מחר בבוקר.

    אני לא יכולה לסבול את הכאבים, הם מחמירים בעיקר לקראת הערב ואני לא יכולה לישון בלילות.

    רציתי לשאול מספר שאלות:

    1. האם זה בסדר שהתרבית נמצאת אצלי עד מחר, והיא לא במקרר? או שעליי לשים אותה במקרר ללילה?

    2. כמו כן, רציתי להתייעץ איתך לגבי האנטיביוטיקה שקיבלתי לדלקת גרון+אוזניים, האם המוקסיפן באמת יכול לעזור לי במצב שלי.

    חשוב לציין כי כל 5 הימים לא סבלתי מחום! (טפו טפו טפו).

    3. האם אני יכולה להפסיק בשימוש של הטיפות הראשונות שקיבלתי, מפנישהן בכלל לא עוזרות לי ואף מחמירות את המצב.

    (רופאת המשפחה אמרה כי מתחילה לי מעט דלקת באוזן השניה!!) מה שהכי פחדתי ממנו.

    סליחה על ההצפה... ומקווה שתענה בהקדם.

    תודה רבה,

    אלכס.

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה
    דלקת

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • דלקת - תגובה

    ד''ר רועי הוד
    24/02/2011

    1. לא נראה לי שיש צורך לשים אותך במקרר.
    2. מוקסיפן יכול לעזור לשתי הדלקות.
    3. דקסאוטיק וצילוקסן לרב עושות את אותה עבודה, לא היית משתמש בשתיהן, לא בטוח שגם אחת תעשה משהו.

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום


שאלות ותשובות נוספות שעניינו את הגולשים שלנו