כאב בבסיס הלשון מצד ימין ובאוזן

לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום
 
  • כאב בבסיס הלשון מצד ימין ובאוזן
    ללא תיווך
    26/02/2011

    לפני שלושה שבועות חליתי בשפעת שכללה כאב גרון, הפרשה מהעיניים אחרי השינה. רופא אף- אוזן גרון נתו לי מוקסיפן, ואורלטן. את המוקסיפון לקחתי 3 ימים ולא לקחתי את האורלטן. במקומו השתמשתי בספרפסילס.אחרי 5 ימים בבית חזרתי לעבודה אבל מאז כאב הגרון אינו חולף. הוא מוזר. מעין תחושת יבלת בבסיס הלשון מצד ימין שמושך גם את האוזן. לפעמים יש רגיעה למספר שעות אבל אחר כך זה חוזר, כולל קושי בבליעת רוק. אתמול הייתי שוב אצל הרופא והוא בדק יסודי ולא רואה כלום. אומר שזה פשוט וירוס שחטפתי קשה וצריך לתת לזמן לעשות את שלו. האם זה הגיוני? האם יש וירוס כזה? בינתיים אני די מבוהלת כי אף פעם לא כאב לי זמן ממושך כל-כך. זה כאב מטריד לא כמו כאב גרון רגיל. תחושה של יבלת מציקה.
    אנא דעתכם.

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • כאב בבסיס הלשון מצד ימין ובאוזן - תגובה

    ד''ר דן גוטמן
    28/02/2011

    אם לא יחלוף בעוד שבועיים יש לחזור על הבדיקה שכן קשה מכאן לדעת מה קורה ומדוע הכאב

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום


שאלות ותשובות נוספות שעניינו את הגולשים שלנו