ציסטה על מיתר הקול

לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום
 
  • ציסטה על מיתר הקול
    נינה
    26/02/2011

    שלום רב!\
    אני צרודה מזה חודש ימים והלכתי לפרופסור א.א.ג בבדיקה שנקראת לרינסקופיה (מקווה שאייתתי נכון) יש לי דיסק... ונאמר לא שיש ציסטה על מיתר קול ימין הפרופסור טוען שהיא לא גדולה וגם לא קטנה ...וצריך לנתח למען איכות חיים טובה יותר!!!היות ונלחצתי נורא בעקבות עבר של סרטן במשפחה.
    הפרופסור הרגיע אותי וטען שאין לי מה לחשוש שזה לא דבר שאמור להחשיד ושלא נוהג לומר לפציינטים אף פעם ב-100% שהכל בסדר אבל אצלי הכללל בסדר (אולי בגלל שהייתי לחוצה מכיון שבאותו הזמן גילו לאבא שלי סרטן וכל הסיטואציה הזו פשוט הדאיגה אותי נורא) ובמשך שבוע לא פסקתי לבכות.
    בנוסף אני מרגישה מאין גוש מחניק כזה כמו שרוצים לבכות נורא וזה חונק אותך...האם ההרגשת הזו מהציסטה ?האם באמת עלולים לאבד את הקול בניתוח...?
    אני דואגת נורא... בבקשה אשמח אם תשפכי קצת אור לגבי הנושא....
    בכבוד רב

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה
    ציסטה על מיתר הקול

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • ציסטה על מיתר הקול - תגובה

    ד''ר דן גוטמן
    28/02/2011

    אין ספק שתחושת בגוש נובעת ממתח נפשי ולא מהציסטה. ציסטות כאלה אולי גורמות לצרידות לא יותר מזה

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום


שאלות ותשובות נוספות שעניינו את הגולשים שלנו