מידע רפואי
פורומים
- קרינה סלולרית, סרטן
- אוסטאופורוזיס
- כושר גופני
- סוכרת נעורים, סוכרת ילדים
- רפואת מטיילים
- השאלת ציוד רפואי, ציוד שיקומי, ציוד אורטופדי
- פילאטיס
- נוירולוגיה, אפילפסיה
- כבדי ראיה, מחלות רשתית, ראיה ירודה
- דלקת פרקים, ראומטולוגיה
- פדיקור
- רפואת כף הרגל - פודיאטריה
- הכנה ללידה, קורס הכנה ללידה
- אימון אישי, קואצ'ינג
- בנות, העצמה נשית
מאמרים וחדשות
יועצים בתחום
טובי פלד
פסיכולוג ילדים ונוער פסיכולוג מומחה בעל קליניקה פרטית. מטפל ומאבחן פעוטות, נוער ומבוגרים. עובד בבתי ספר ובארגונים ציבוריים.ד"ר אליהו סמואל
פסיכותרפיסט ילדים ונוער פסיכותרפיה, פסיכואנליטיקאי. למד רפואה באונ` ת"א, התמחה ברפואת ילדים ובפסיכיאטריה של הילד והמתבגר. עבד כרופא פסיכיאטר בכיר ברמת חן ובהמשך שימש כמנהל יחידה בגיל הרך. הקים גן לילדים אוטיסטים. מנהל שירות פסיכיאטרי של הילד והמתבגר בב"ח ולפסון. יועץ מערכת החינוך באזור המרכז. עוסק בפרקטיקה פרטית בתחום הפסיכותרפיה בתל אביב בכל הגילאים.
- ליחות מוגלתיות 20 שנה.בעיה סבוכהרוני04/03/2011
20 שנה אני יורק,כל יום כל היום בכל עונות השנה.
הנה כל מה שעברתי ללא מענה:
רק אציין לפני כן כי הבעיה הזו הרסה לי את החיים,יש לי ליחות ויריקות 24 שעות ביממה.רק אם אני שותה או אוכל משהו חם יכולה להיות רגיעה של כמה עשרות דקות..נוראי.
אני לא לוקח עבודות ויש ריח נוראי מהפה לאורך כל הדרך למעט בזמן שתיית אלכוהול שכנראה מחטא..
אני בן 27.באמת שזה נורא.
הנה הטיפולים שקיבלתי עד כה:
פליקסונז-לא עזר כי זה כל הזמן נכנס לפה או ירד חזרה מהאף.
כמו כן גם טיפות סטרואידיות לעיניים שניתנו לאף לא עזרו בגלל אותה סיבה.
אפילו ניסיתי.גם מי מלח לא עוזרים.
נעשה צילום CT-יש טיפה אפור בצד שמאל לעומת שחור מוחלט בצד השני.
אך רשום שזו חסימה קלה בלבד וזה ממש לא סינוסיטיס "כבד".
טוב,עברנו לדיפרוספן+חמישה ימי אנטיביוטיקה,כאן הגיע הזמן לומר
בחודש שלאחר לקיחת הדיפרוספן-חיי השתנו מהקצה אל הקצה.לא הייתי צריך בכלל לשטוף שיניים בבוקר מרוב שהכל היה מאוורר וחופשי ובלי טיפת ליחה,בלי טיפת ריח.פשוט חייתי חודש שלם בעולם אחר ומאושר..עד שהכל חזר ולדעתי אפילו החמיר בכמה אחוזים.שוב הסיוט הזה.
טוב,הלכנו לרופא אלרגיה בכיר-אין אלרגיה.
כעת אני כבר לא יודע מה לעשות..
התקווה היחידה שלי היא לעשות בדיקה של החיידק המחולל.
הרי הדיפרוספן פגע בדלקת ושינה את כל המצב,כלומר יש חיידק שגורם לדלקת,ויכול להיות שיש אנטיביוטיקה שתתאים לו.
הבעיה היא שרופא המשפחה לא יודע בדיוק איזו בדיקה לתת.
שאלתי רופא א.א.ג שטען שצריך לעשות תרבית ליחה.
רופא המשפחה אמר שהוא מכיר תרבית קיח אבל לא תרבית ליחה
האם תוכלו לומר לי איזו בדיקה בדיוק,אולי אפילו כולל מספר או שם מקצועי עליי לבקש מהרופא משפחה על מנת שאוכל להמשיך את הטיפול?
האם ניתוח מומלץ לי?
יש לי גם מחיצה עקומה אבל אני ממש לא רוצה ליישר אותה כי נראה לי שאם הדיפרוספן פתר את הבעיה אז סביר להניח שהבעיה היא לא במחיצה העקומה שבה הדיפרוספן בטח שלא טיפל.
ממש מתחנן שתשקיעו מחשבה במקרה שלי,אני יודע שזה הרבה חומר אבל פשוט יושב פה אדם מיואש מאחורי המסך.
תודה.* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר הליחות צהובות ומגולתיות כמובן
רוני04/03/2011* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירהבנוסף,בדיקות דם של מערכת החיסוןתקין
רוני04/03/2011* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירהלמה דווקא לי לא ענו?זה חשוב
רוני12/03/2011?
* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירהליחות מוגלתיות 20 שנה.בעיה סבוכה - תגובה
ד''ר רועי הוד15/03/2011קשה לענות על שאלה כל כך ארוכה וללא בדיקה שלך, יותר מדי אינפורמציה.
* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה
שאלות ותשובות נוספות שעניינו את הגולשים שלנו
נחירים סתומים מעל לחודשיים וקושי בשינה
אוזניים סתומות אטומות מלאות מלווה בצפצוף
אף סתום לאחר שני ניתוחי סינוסים
חור לאחר ניתוח שקדים משמאל לענבל
רקמה רירית מיקום -בירור
אטמים מותאמים אישית - התייעצות
טרגימנל נוירולוגיה וmri- בירור
נזלת וגודש ברירית האף
תוצאות ct סינוס- בירור
ערוץ הבריאות
האם את/ה אלכוהוליסט/ית?
.jpg)
.jpg)
.jpg)




.jpg)
.jpg)
.jpg)
.jpg)
.jpg)

